تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

📚 خلاصه ای از مقاله زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org):

دانشگاه آزاد

  ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 97 ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد معدل کل مهم است یا معدل کتبی ؟ برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 فقط معدل کتبی داوطلب مهم می باشد . معدل کل دیپلم یا معدل کل سه سال دبیرستان هیچ تاثیری در پذیرش دانشگاه آزاد بدون […]

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد معدل کل مهم است یا معدل کتبی ؟

برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 فقط معدل کتبی داوطلب مهم می باشد . معدل کل دیپلم یا معدل کل سه سال دبیرستان هیچ تاثیری در پذیرش دانشگاه آزاد بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 ندارد .

در ضمن دانش آموزان رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس به صورت امتحان نهایی ، سراسری یا کشوری داده باشند می توانند برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم بر اساس معدل کتبی دیپلمشان اقدام نمایند .

معدل کتبی دیپلم به چه معناست ؟

در کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلب معدل کتبی وی مشخص گردیده است  که در حقیقت منظور از معدل کتبی دیپلم همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی است .

که شایان ذکر است معدل کتبی دیپلم داوطلب در مدرک دیپلم وی نیز درج شده است و این نکته مهم اهمیت که هر چقدر معدل کتبی دیپلم داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 97-98 بالاتر باشد شانس قبولی وی نیز در دانشگاه بیش تر خواهد بود .

با چه معدلی چه رشته ای؟

سوال بیشتر داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم و نیمسال اول 97 از مشاوران ندای مشاور این است که با چه معدل کتبی چه رشته ای قبول می شوم و آیا معدل لازم برای رشته دلخواه من چقد باید باشد؟ آیا برای رشته های پزشکی بدون آزمون دانشگاه ازاد معدل باید بالاتر از 18 باشد؟!

معدل قبولی هر کدام از رشته های بدون آزمون با هم متفاوت است مثلا: برای رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها البته رشته های پرطرفدار و دارای بازار کار خوب معدل باید بالاتر باشد مثلا برای رشته حقوق بدون آزمون معدل داوطلب باید بالاتر از 15 باشد.

مشاوره و معدل لازم برای قبولی در بدون آزمون آزاد بهمن ماه؟

معدل بالای 15 معدل خوبی برای قبولی در نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97-98 بهمن ماه  می باشد ولی معدل زیر 15 معدل بدی نیست، بنابراین به این نتیجه می رسیم که برای قبولی در رشته دلخواه هم بستگی به ظرفیت آن نیمسال دارد و هم معدل نقش بسزایی خواهد داشت و این نقش مشاور است که می تواند با تجربه کافی و اطلاع از ظرفیت نیمسال بهترین انتخاب رشته و با اولویت بندی بر اساس معدل و سطح دانشگاه قبولی را در رشته های بدون آزمون بالاتر ببرد.

کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط جدید ثبت نام بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در نیمسال دوم 97-98 و نحوه تکمیل مراحل ثبت نام از درگاه www.azmoon.org با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071375 از کل کشور 

تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9092305784 از استان تهران

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد از کی شروع خواهد شد و برای چه داوطلبانی توصیه می شود؟

امسال بر خلاف پارسال ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته می باشد، سال های گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بر اساس ظرفیت و زمان بود و همه داوطلبین تا زمانی که ظرفیت دانشگاه و رشته خالی بود می توانستند ثبت نام بدون آزمون انجام دهند و به راحتی رشته خود را انتخاب نمایند.

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 نه بر اساس زمان است و نه بر اساس ظرفیت و تنها سوابق تحصیلی داوطلب، رشته تحصیلی داوطلب و دانشگاه انتخابی اوست که می تواند تعیین کننده قبولی در دانشگاه آزاد بدون آزمون باشد، از این رو قبولی در بدون آزمون دانشگاه آزاد بر خلاف تصور خیلی از داوطلبان دانشگاه آزاد بدون آزمون که برای مشاوره با موسسه تحصیلی ندای مشاور تماس می گیرند 100% و یا تضمینی نیست از این رو نقش مشاور در قبولی رشته دلخواه می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 به تمامی داوطلبان که نتوانستند در رشته دلخواه خود در کنکور سراسری پذیرفته شوند و حتی از رشته خود راضی نیستند توصیه می شود چون در واقع تفاوتی بین رشته های بدون آزمون آزاد و با آزمون نیست، از این رو توصیه می شود این مقاله را با دقت مطالعه نمایید و ثبت نام انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی خود را حتما از طریق مشاور انجام دهید.

“باید بدانید: 85% رشته های با آزمون را بدون آزمون پذیرش داریم”

تذکر: در این مقاله چون ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون برای نیمسال اول مهر 97 به پایان رسیده است تمرکز ما بر روی نیمسال دوم 97-98 دانشگاه آزاد بدون آزمون می باشد.

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97-98 چه تاریخی است؟

یک سال تحصیلی شامل دو نیمسال و دو بار ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97-98 در هر کدام از نیمسال ها می باشد.

نیمسال اول 97:

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 در نیمه دوم مرداد ماه شروع و دانشجویان پس از پذیرفته شدن می توانند در ترم مهر وارد دانشگاه شوند و جزء ورودی های اول سال ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون انجام دهند.

نیمسال دوم 97-98:

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم 97-98 از 29 دی ماه شروع شده و تا نیمه اول بهمن ماه و دانشجویان پس از پذیرفته شدن می توانند در ترم دوم بهمن ماه ۹۷ وارد دانشگاه شوند و جز ورودی های دوم سال تحصیلی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم انجام دهند.

  • بعد از زمان ثبت نام سوال بیشتر داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 97 چیست؟
  • نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 97 ترم بهمن چگونه است؟
  • آیا با هر رشته تحصیلی (نوع دیپلم) می توانم رشته دلخواهم را انتخاب کنم؟(بله، ولی این نکته که امکان ویرایش اطلاعات و همچنین خرید کارت اعتباری مجدد فعلا فراهم نیست توصیه می شود که حتما از طریق مشاور ثبت نام خود را انجام دهید)
  • با چه معدلی چه رشته ای؟

برای مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 97 ترم مهر و بهمن، بالا بردن شانس قبولی در رشته انتخابی با اولویت بندی بر اساس معدل داوطلب، معرفی تمامی رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها و بازار کار و سطح علمی دانشگاه ( معرفی نزدیک ترین دانشگاه به محل زندگی داوطلب)، مشاوره بدون آزمون دوره پاره وقت و مجازی برای داوطلبان کارمند و متاهل، با چه معدلی چه رشته ای قبول خواهم شد؟، شرایط ورود به رشته های فنی حرفه ای بدون آزمون، مشاوره رشته های پزشکی بدون آزمون و پیراپزشکی بدون آزمون، مشاوره تحصیلی رشته های پزشکی خارج از کشور شهریه پایین (روسیه)، تفاوت ناپیوسته و پیوسته در دوره های کاردانی و کارشناسی و … می توانید به راحتی از سراسر کشور با شماره گیری شماره 9099071375 بدون گرفتن پیش شماره(کد) و از طریق تلفن ثابت(تلفن منزل) تماس حاصل نمایید و با کمترین زمان و هزینه به پاسخ سوال خود را بیابید.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی نیمسال دوم 97-98

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 کارشناسی دارای بیشترین متقاضی است و اکثر رشته ها را در این دوره ارائه خواهیم داد دوره کارشناسی دارای دو مقطع است که شامل:

  • کارشناسی پیوسته
  • کارشناسی ناپیوسته

منظور از ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 کارشناسی پیوسته همان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزا در  مقطع لیسانس است که به حداکثر 5 سال و حداقل 3 سال به طول می انجامد.

منظور از ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد.ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کارشناسی شرکت نمایند.

ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 97 در مقطع کارشناسی هم به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود که ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 97 برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر خواهد بود، مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته 97 در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه 97 انجام می شود و  ورودی های مهر ماه می بایست درنیمه دوم مرداد ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایند و ورودی های بهمن ماه می بایست در دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد ترم بهمن 97-98

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی به این صورت است که داوطلب باید حتما دارای مدرک پیش دانشگاهی باشد بنابراین در این بخش به شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 می پردازیم. شرایط ثبت نام بدون آزمون در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته متفاوت است. شرط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته را دارند دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد لازم است از مدارک مورد نیاز ثبت نام نیز آگاه شوند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98

نحوه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۷ به صورت اینترنتی خواهد بود و داوطلبان جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت آزمون به نشانی azmoon.org مراجعه و پس از تکمیل ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت کنند تا در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با در دست داشتن مدارک دیگر به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند،سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی ندای مشاور میتواند ابهامات شما را رفع کند و شمارا از آخرین اخبار و اطلاعات آگاه سازد و در تمامی مراحل ثبت نام شما از جمله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 در کنار شما باشد.

“نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 خود را به مشاوران با تجربه ندای مشاور بسپارید”

تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071375 از کل کشور 

تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9092305784 از استان تهران

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 97-98

تنها نکته قابل توجه در ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون 97 این است که اگر رشته درخواستی برای ادامه تحصیل با عنوان رشته مدرک کاردانی داوطلب متجانس نباشد داوطلب باید حداقل تا 12 واحد و حداکثر تا 18 واحد جبرانی گذرانده و بستگی به مرتبط یا نیمه مرتبط بودن رشته باید واحد جبرانی بگذراند.

جدول تاثیر سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد 97-98

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاك ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یک مرحله و به طور یکجا اعلام می گردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت می پذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و …) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن می شود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود که در این خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذیل معطوف میدارد

رشته های پرطرفدار بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۷

امسال برای سال 97-98، 85 درصد پذیرش رشته های دانشگاه آزاد و پیام نور به صورت بدون آزمون می باشد.

اکثر رشته های تاپ و پرطرفدار غیر پزشکی و رشته های بدون آزمون تجربی نیز شامل رشته های بدون آزمون 97 می باشند.

در آزمون کنکور 97 دانش آموزانی که توانایی بالا و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و حتی امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکند.

اما نگران این مسله نباشید چرا که دانشگاهایی در سراسر کشور هستند که بدون این آزمون (بدون کنکور) داوطلبان خود را پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98

بسیاری از داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد منتظر منتشر شدن دفترچه و زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد در دوره کاردانی ناپیوسته بودند، تا بتوانند رشته هایی مانند: دامپزشکی بدون آزمون و معماری، نرم افزار کامپیوتر و کاردانی امور بانکی و غیره را انتخاب نمایند.

“ثبت نام کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 بهمن از 29 دی ماه آغاز و مهلت ثبت نام کاردانی ناپیوسته بیش از یک هفته می باشد”

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در دوره کاردانی شامل کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته می باشد و رشته های مختلف دانشگاه کاردانی ناپیوسته به پنج گروه:

ریاضی و فنی مهندسی

علـوم تجربـی، کشـاورزی

دامپزشـکی

علوم انسانی

زبان های خارجی

هنر

تقسیم میشود که لینک ثبت نام هر دو تا دوره از امروز 28 مرداد ماه 97 باز شد و داوطلبین بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیم سال اول 97 برای ثبت نام در 20 کد رشته انتخابی می توانند اقدام نمایند.

“هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته نداریم”

شرایط ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98

1 -داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایـان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه الزامی است.

2 -دارندگان دیپلم فنی و حرفهای و کاردانش نظام جدیدکه فاقد مدرك پیش دانشگاهی و یا مدرك کاردانی مـی باشـندحق ثبت نام در این دوره را ندارند.

3 -فارغالتحصیلان دوره های کـاردانی (اعـم از پیوسـته وناپیوسته) غیرمشمول مجاز به ثبت نام در این دوره میباشند.

4 -فارغ التحصیلان دوره های کاردانی علوم پزشـکی غیـر مشمول مجاز به ثبت نام در رشته های دیگـر در مقـاطع بـالاتر میباشند.

شرایط پذیرش دانشچو در کاردانی ناپیوسته 97-98

پذیرش داوطلبان صـرفاً براسـاس سـوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد و نظـر بـه ایـن کـه دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و …) متفاوت است.

لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب باگروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمـال معدل کتبی متفاوت خواهد بود که در این خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذیل معطوف میداریم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط جدید ثبت نام بدون آزمون مقطع کاردانی و تجانس رشته های انتخابی با کد دیپلم داوطلب، شرایط پذیرش دامپزشکی بدون آزمون و رشته های بدون آزمون دوره کاردانی و .. می توانید با شماره 9099071375 با تلفن ثابت با مشاوران مجرب ندای مشاور باشید.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97

در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ﻣﻌﺪل ﮐﺘﺒﯽ داوﻃﻠﺒﺎن واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻼك و ﻣﺒﻨﺎی ﭘﺬﯾﺮش ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد و اﺳﺎﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷـﺪﮔﺎن در ﯾـﮏ ﻣﺮﺣﻠﻪ و ﺑﻪ ﻃﻮر ﯾﮑﺠﺎ اﻋﻼم ﻣﯽ ﮔﺮدد.

ﻫﺮ داوﻃﻠـﺐ ﺑﺮاﺳـﺎس ﻣﻌﺪل ﮐﺘﺒﯽ دﯾﭙﻠﻢ ﺑﻪ اوﻟﯿﻦ ﮐﺪ رﺷﺘﻪ/ ﻣﺤﻞ اﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﮐـﻪ از ﻧﻈـﺮ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﺮﺗﺮی دارد در ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﯿﻨﯽ ﮐـﻪ ﺷـﺮاﯾﻂ ﻣﺸــﺎﺑﻪ وی را دارﻧــﺪ (در ﺻــﻮرت وﺟــﻮد ﻇﺮﻓﯿــﺖ ﻣﻌﺮﻓــﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.

“باید بدانید که رشته انتخابی با کد دیپلم داوطلب در دوره کاردانی پیوسته بدون آزمون باید تجانس داشته باشد”

ﺗﻄـﺎﺑﻖ رﺷـﺘﻪ ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻠﯽ داوﻃﻠﺒﺎن در دوره ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺑﺎ رﺷﺘﻪ اﻧﺘﺨﺎﺑﯽ در دوره ﮐﺎرداﻧﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ، در ﻣﺤﻞ داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ ﻟﺬا ﺑﻪ داوﻃﻠﺒﺎن اﮐﯿﺪاً ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﮔﺮدد ﺷﺮط ﺗﻄﺎﺑﻖ رﺷـﺘﻪ ﻣﻄـﺎﺑﻖ را در اﻧﺘﺨﺎب ﺧﻮﯾﺶ ﻟﺤﺎظ دارﻧﺪ.

“برای انتخاب رشته تربیت بدنی هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون آزمون 97 دانشگاه آزاد نداریم”

آیا خرید کارت اعتباری دوم ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته نیمسال دوم نیز امکان پذیر است؟

برخلاف سال های گذشته امسال در دوره های بدون آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

بدیت ترتیب که داوطلبان با پرداخت یک هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97، 20 رشته/ محل انتخاب می کنند و پس از پردازش اطلاعات، کد رشته پذیرفته شده داوطلب بدون آزمون را اعلام می کنند.

در هفته اول شروع ثبت نام کارشناسی پیوسته داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی با این مشکل رو به رو شدند که نمی توانستند از زیرگروه های مختلف رشته انتخاب کنند، در زیر روش خرید و نحوه ثبت نام مجدد بدون آزمون دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته را توضیح داده ایم.

“باید بدانید: امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد وجود ندارد”

لینک بازیابی کلمه عبور خرید کارت بدون آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته مهر ماه 97

با توجه به اینکه تعداد زیادی از دوستان کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون را خریداری کرده ولی رمز عبور را به هر دلیلی نتوانسته اند که یاداشت کنند یا دریافت نکرده اند در این لینک می توانید رمز عبور ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را دریافت نمایید.

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن ۹۷

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 97 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت بدون آزمون انجام دهند،

سوابق تحصیلی نقش بسزایی در قبولی داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پیش دانشگاهی با رشته انتخابی ادامه تحصیل می تواند در قبولی داوطلب نقشی تعیین کننده داشته باشد، حالا این سوال پیش می آید:

پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی به چه معناست؟

بدین معناست که معدل کتبی دیپلم و معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری برای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته ۹۷ ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت.

معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای  ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون کاردانی ۹۷ خواهد بود.

معدل کاردانی نیز ملاک پذیرش ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر ۹۷ خواهد بود.

“انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 خود را به مشاوران ندای مشاور بسپارید

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد همه گروه های آزمایشی بهمن ماه 97 مشخص شد

رشته های زیرگروه علوم ریاضی

رشته های مهندسی شامل مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی IT و …. پذیرش انجام خواهد شد، بیش از 90 درصد رشته های ریاضی بدون آزمون اعلام ظرفیت می کنند و پذیرش بدون آزمون (ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97)دارند.

رشته های زیرگروه علوم انسانی

رشته های که در دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار می گیرند برای زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و …. پذیرش انجام خواهد شد.

رشته های زیر گروه علوم تجربی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 و رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد برای بهمن 97 شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ….. پذیرش انجام خواهد شد، این احتمال وجود دارد که برای نیمسال اول مهر ماه 97 برخی از رشته های پیراپزشکی به همین لیست رشته ها اضافه بشند.

پذیرش(ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97) در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و …. پذیرش انجام خواهد شد.

نکته قابل توجه در باب موضوع رشته های بدون آزمون پزشکی و پیراپزشکی:

رشته های بدون آزمون پزشکی و دندان پزشکی و همچنین پیراپزشکی در داخل کشور پذیرش نخواهیم داشت و در صورت ارائه شدن اطلاعات جدید در باب موضوع پذیرش بدون آزمون رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور می توانید با مشاوران تحصیلی ندای مشاور در ارتباط باشید.

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 ترم بهمن

زمان اعلام نتایج بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم بهمن 97 مشخص شد: نتایج انتخاب رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بهمن 97 نیمه دوم بهمن ماه 97 اعلام خواهد شد.
تمدید ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شامل چه کسانی می شود؟

تمدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون کارشناسی و کاردانی 97-98 شامل افرادی می شود:

گروه اول: داوطلبانی که در زمان ثبت نام به هر دلیلی نتوانسته اند در سایت ثبت نام کنند.

گروه دوم: داوطلبانی که به عنوان ذخیره دانشگاه آزاد قبول شده اند و در هیچ یک از کد رشته ها مورد پذیرش قرار نگرفته اند.

گروه سوم: داوطلبانی که از قبولی رشته خود راضی نیستند و مورد پذیرش قرار نگرفته اند و می خواهند شانس خود را دوباره در انتخاب رشته رشته های بدون آزمون امتحان نمایند.

گروه چهارم: داوطلبانی که می خواهند رشته و دانشگاه خوذ را تغییر دهند و در رشته و دانشگاه بدون آزمون دیگر شانسی خود را امتحان نمایند.

برای ثبت نام مجدد بدون آزمون و بالا بردن شانس قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه خود می توانید از طریق شماره 9099071375 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

داوطلبانی که در دوره اول ثبت نام مورد پذیرش قرار نگرفتند در دوره دوم ثبت نام بدون آزمون آزاد شانس بالایی خواهند داشت.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون

طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت حضوری برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون (کاردانی به کارشناسی):

پذیرفته شــدگان همــه رشــته هــا بایــد شخصــاً بعد از اعلام نتایج بهمن ماه 97 بــا در دســت داشــتن مدارک لازم جهــت ثبــت نــام بــه واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتـی مرکز ســــنجش و پــــذیرش دانشــــگاه آزاد موجود می باشد مراجعه نمایند.

برای اطلاع از زمان ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده اینترنتی هر کدام از دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها با مشاوران ندای مشاور در تماس باشید.

مشاوران تحصیلی ندای مشاور در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه ازاد ، ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه ازاد ، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد ، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد ، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد ، ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه ازاد و ثبت نام بدون آزمون دکتری پژوهش محور دانشگاه ازاد  در کنار شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین سامانه در تماس باشید.

تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071375 از کل کشور 

تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9092305784 از استان تهران

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

زمان و شرایط ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد (azmoon.org)

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل