تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

📚 خلاصه ای از مقاله استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده:

مشاوره خانواده

 شناسایی عامل استرس قبل از ازدواج روش هایی برای کنترل عوامل استرس زای قبل از ازدواج برای کنار آمدن با استرس زیاد، باید قبل از هر چیز عوامل استرس زای قبل از ازدواج را که تحت کنترل تان هستند، شناسایی کرده و مدیریت کنید. به نکات زیر برای کاهش استرستان توجه کنید. یکی از روش های […]

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

 شناسایی عامل استرس قبل از ازدواج

روش هایی برای کنترل عوامل استرس زای قبل از ازدواج

برای کنار آمدن با استرس زیاد، باید قبل از هر چیز عوامل استرس زای قبل از ازدواج را که تحت کنترل تان هستند، شناسایی کرده و مدیریت کنید. به نکات زیر برای کاهش استرستان توجه کنید.

یکی از روش های کنترل عوامل استرس زای قبل از ازدواج این است که با نامزدتان صحبت کنید و از اینکه برنامه های مراسم ازدواج تان به خوبی پیش می رود مطمئن باشید. اگر بدون پرسیدن نظر طرف مقابلتان برای مراسم ازدواجتان تدارک ببینید ممکن است طرف مقبلتان احساس کند که به نظر او اهمیت نداده و شما را فردی خودخواه ببیند حتی اگر قصد شما سورپرایز کردن او باشد! بنابراین بهتر است که در این باره نظر نامزدتان را واضح بپرسید و این عامل استرس زای قبل از ازدواج را بررسی کنید.

به خاطر داشته باشید که شما و نامزدتان نمی توانید همه موارد مربوط به جشن ازدواج تان را کنترل کنید. به طور مثال ممکن است چند مهمان ناخوانده به مراسم ازدواج شما آمده و این قضیه تاثیر منفی روی شما بگذارد ولی ممکن است روزی به این دلیل که درآن زمان چقدر به خاطر این قضیه استرس گرفتید با یکدیگر بخندید.

 شناسایی عامل استرس قبل از ازدواج

شما می توانید بعضی از کارها را برای مراسم عروسی به دیگران بسپارید تا کمکتان کنند. شما حتی می توانید در این مورد از نامزدتان و یا دوستان و اقوامتان هم کمک بگیرید تا بتوانید یکی از عوامل استرس زای قبل از ازدواج را کم کنید. حتی برای برگزاری مراسم ازدواجتان می توانید از موسسات برگزاری مراسم ازدواج کمک بگیرید ولی برای کنترل این عامل استرس زای قبل از ازدواج نیز باید شرایط را بررسی کنید و ببینید که آیا می توانید از عهده مخارج بربیایید یا خیر؟

یکی از راه های کنترل عوامل استرس زای قبل از ازدواج مدیریت زمان است. از راهکارهای مدیریت زمان برای تعیین اولویت کارها استفاده کنید.

اگر می توانید برای مراسم ازدواج حجم کاری تان را کم کنید و حتی چند روز قبل از مراسم تان مرخصی بگیرید، حتماً این کار را بکنید. ممکن است شما به مرخصی بیش از آنچه برنامه ریزی کرده بودید نیاز داشته باشید، اما نگران نباشید، بعداً می توانید خسارت مالی ناشی از این مرخصی ها را جبران کنید.

کنترل عوامل استرس زای قبل از ازدواج راهکارهای بسیار زیادی دارد که ما در این مطلب فقط به چندی از این نکات اشاره کردیم. زوجین همواره در طول زندگی مشترک خود ممکن است به مشاوره های خانواده متعددی برای حل مشکلاتشان نیاز داشته باشند.

شما نیز اگر به دنبال راهکارهای متعدد هستید می توانید با مشاورین متخصص ما در ارتباط باشید.

تماس از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

 شناسایی عامل استرس قبل از ازدواج

مطالب مفید

کنترل استرس

کنترل استرس قبل از ازدواج

عوامل استرس

عوامل استرس قبل از ازدواج

عوامل استرس زای قبل از ازدواج

 

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

استرس قبل از ازدواج | مشاوره خانواده

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل