تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1

📚 خلاصه ای از مقاله آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1:

تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 در دو مقطع تحصیلی صورت می پذیرد که این دو مقطع تحصیلی عبارتند از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته. منظور از ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 این است که  شما برای ورود به این دانشگاه در […]

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 در دو مقطع تحصیلی صورت می پذیرد که این دو مقطع تحصیلی عبارتند از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته. منظور از ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 این است که  شما برای ورود به این دانشگاه در مقطع کاردانی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با هر مدرک دیپلمی می توانید بصورت بدون آزمون وارد این دانشگاه شوید و برای ثبت نام در مقطع کارشناسی حتما باید دارای مدرک کاردانی باشید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 دو مرتبه در سال و برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن انجام می گیرد و کاملا بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد که داوطلبان باید برای ثبت نام وارد این سایت گردند. البته توجه داشته باشید که مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 بصورت حضوری در داخل دانشگاه انجام می گیرد.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 در چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می شود. رشته های این مرکز به تفکیک مقطع تحصیلی در ادامه اشاره شده است.

معرفی رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1

لیست رشته های کاردانی: کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی،کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی،کاردانی حرفه ای روابط عمومی،کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده،

معرفی رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1

لیست رشته های کارشناسی کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی،کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی،مهندسی فناوری اطلاعات – برنام هنویسی تحت وب،مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک،مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب،مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری

تاثیر سهمیه شاغل در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1

سهیمه شاغل دانشگاه علمی کاربردی این امتیاز را به داوطلبان میدهد که کلاس هایشان حدالامکان در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا بعد از ظهرها برگزار گردد که البته باز این منوط به برنامه دانشگاه می باشد و صد در صد نیست و همچنین شانس قبولی داوطلبان شاغل برای پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بیشتر می باشد و در واقع داوطلبان در صورت استفاده از سهمیه اشتغال دانشگاه علمی کاربردی میتوانند از شانس بیشتری برای قبولی در دانشگاه علمی کاربردی بهره مند شوند.

در دانشگاه جهاد دانشگاهی تهران 1 شاغل به فردی اطلاق میگردد كه در جهاد دانشگاهي و يا در زيرمجموعه های تابعه آن و يا ساير دستگاه هاي اجرايي دولتي و غيردولتي در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد.

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ، پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 با در دست داشتن مدارک زیر میتوانند به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین پذیرفته شدگان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 در مقطع کاردانی و کارشناسی بایستی قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه ، مدارک داوطلبی خود را از طریق ورود به سامانه هم آوا اسکن نمایند. همچنین پرداخت شهریه و انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 نیز از طریق سامانه هم آوا می باشد.

مدارک مورد نیاز :

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت

3- تصویر كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت

4- اصل دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای پذیرفته شدگان کاردانی و اصل مدرک فوق دیپلم و یا گواهی آن برای پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته

5- دریافت کد سوابق تحصیلی از سامانه dipcode.medu.ir

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌ التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرك نظام وظیفه برای داوطلبان مرد.

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1 :  تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸

مشاوره تخصصی ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 1

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت 9099071375

تماس از استان تهران با تلفن ثابت 9092305784

تماس از موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

آدرس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهي تهران 1

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل