تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه

📚 خلاصه ای از مقاله آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه:

تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه در دو مقطع تحصیلی صورت می پذیرد که این دو مقطع تحصیلی عبارتند از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته. منظور از ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه این است که  شما برای ورود به این […]

آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه

آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه در دو مقطع تحصیلی صورت می پذیرد که این دو مقطع تحصیلی عبارتند از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته. منظور از ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه این است که  شما برای ورود به این دانشگاه در مقطع کاردانی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با هر مدرک دیپلمی می توانید بصورت بدون آزمون وارد این دانشگاه شوید و برای ثبت نام در مقطع کارشناسی حتما باید دارای مدرک کاردانی باشید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه دو مرتبه در سال و برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن انجام می گیرد و کاملا بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد که داوطلبان باید برای ثبت نام وارد این سایت گردند. البته توجه داشته باشید که مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه بصورت حضوری در داخل دانشگاه انجام می گیرد.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه در چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می شود. رشته های این مرکز به تفکیک مقطع تحصیلی در ادامه اشاره شده است.

معرفی رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه

لیست رشته های کاردانی: کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی ، کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک ، کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان ، کاردانی فنی شهرسازی ، کاردانی فنی عمران – امور پیمان ها ، کاردانی فنی عمران – ساز ههای پیش ساخته ، کاردانی فنی معماری – معماری شهری ، کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان ، کاردانی فنی نقشه برداری کارگاهی.

معرفی رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه

لیست رشته های کارشناسی: کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی ، کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی ، مهندسی فناوری عمران – ساختما نسازی ، مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری ، مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافت های فرسوده

تاثیر سهمیه شاغل در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه

سهیمه شاغل دانشگاه علمی کاربردی این امتیاز را به داوطلبان میدهد که کلاس هایشان حدالامکان در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا بعد از ظهرها برگزار گردد که البته باز این منوط به برنامه دانشگاه می باشد و صد در صد نیست و همچنین شانس قبولی داوطلبان شاغل برای پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بیشتر می باشد و در واقع داوطلبان در صورت استفاده از سهمیه اشتغال دانشگاه علمی کاربردی میتوانند از شانس بیشتری برای قبولی در دانشگاه علمی کاربردی بهره مند شوند.

در دانشگاه شرکت طرح و رسم پارسه شاغل به فردی اطلاق میگردد كه در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به كار باشد.

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ، پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه با در دست داشتن مدارک زیر میتوانند به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین پذیرفته شدگان مرکز علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه در مقطع کاردانی و کارشناسی بایستی قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه ، مدارک داوطلبی خود را از طریق ورود به سامانه هم آوا اسکن نمایند. همچنین پرداخت شهریه و انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه نیز از طریق سامانه هم آوا می باشد.

مدارک مورد نیاز :

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت

3- تصویر كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت

4- اصل دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای پذیرفته شدگان کاردانی و اصل مدرک فوق دیپلم و یا گواهی آن برای پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته

5- دریافت کد سوابق تحصیلی از سامانه dipcode.medu.ir

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرك نظام وظیفه برای داوطلبان مرد.

آدرس مرکز علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه : تهران – خیابان شاهین شمالی – نبش پارک بزرگمهر – خ لاله یکم – کوچه بزرگمهر جنوبی

مشاوره تخصصی ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی شرکت طرح و رسم پارسه

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت 9099071375

تماس از استان تهران با تلفن ثابت 9092305784

تماس از موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه

آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

آدرس مرکز علمی کاربردی شركت طرح و رسم پارسه

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل