تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

📚 خلاصه ای از مقاله کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95:

مشاوره تحصیلی

  توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی آزمون سراسری 95 کارنامه سبز کنکور سراسری 95 منتشر شد  برای دریافت کارنامه نهایی کنکور 95 (کارنامه سبز) و اطلاع از توضیحات و مفاهیم کدهای مندرج در کارنامه سبز آزمون سراسری 95 با شماره زیر تماس بگیرید تماس با تلفن ثابت بدون گرفتن کد 9099071375 پاسخگویی از […]

کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

 

توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی آزمون سراسری 95

کارنامه سبز کنکور سراسری 95 منتشر شد

 برای دریافت کارنامه نهایی کنکور 95 (کارنامه سبز) و اطلاع از توضیحات و مفاهیم کدهای مندرج در کارنامه سبز آزمون سراسری 95 با شماره زیر تماس بگیرید

تماس با تلفن ثابت بدون گرفتن کد

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

توضیحات کارنامه نهایی کنکور سراسری یا کارنامه سبز کنکور سراسری یا کارنامه محرمانه کنکور سراسری

این کارنامه برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1393 که براساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند ، صادر شده است و جز این که نشانگر ردیف نهایی هر داوطلب در رشته انتخابی و آخرین ردیف نهایی پذیرفته شده در سهمیه مربوط باشد ، ارزش دیگری ندارد و قابل تایید برای مؤسسات و سازمان‌های داخل و خارج از کشور نیست. داشتن این کارنامه دلیل دارا بودن دیپلم کامل متوسطه و یا گواهینامه دوره یک ساله پیش‌دانشگاهی نمی‌باشد…

الف – مفهوم مندرجات کارنامه نهایی کنکور سراسری

1- درردیف اول کارنامه شماره پرونده ،مشخصات شناسنامه‌ای (جنسیت ، شماره شناسنامه ، تولد)، دین و زبان خارجی براساس اطلاعاتی که داوطلب در اختیار سازمان گذاشته درج گردیده است.
2- در ردیف دوم مشخصات داوطلب به ترتیب شامل شماره داوطلب ،گروه آزمایشی، نتیجه کارنامه اولیه ،و در صورت شرکت داوطلب در گروه های هنر و زبان شماره داوطلب و نتایج کارنامه اولیه آنها درج شده است.
3- در ردیف سوم سهمیه نهایی ، عنوان دیپلم ، وضعیت کارمندی ،آموزگار،بهیار ،تاثیر سوابق تحصیلی و سال اخذ دیپلم درج شده است که تعاریف بعضی عناوین به شرح ذیل است:
عنوان دیپلم : در این ردیف عنوان دیپلم داوطلب با توجه به کد دیپلم اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش درج شده است. (برای داوطلبانی که کد دیپلم آنها از طریق وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده ، کد دیپلم اعلام شده از طرف داوطلب ملاک عمل قرار گرفته است )
کارمند رسمی یا پیمانی : با توجه به ضوابط گزینش دوره‌های نوبت دوم (شبانه) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در صورتی که داوطلب در تقاضانامه ثبت نام بند 25 را مبنی بر کارمند رسمی یا پیمانی بودن تکمیل کرده باشد در مقابل جدول مذکور کلمه «بلی» درج شده است.
آموزگار یا بهیار : با توجه به ضوابط مربوط به سهمیه بهیاران و آموزگاران در صورتی که داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی قسمت 1 یا 2 بند 24 را مبنی بر بهیار بودن یا آموزگار بودن تکمیل کرده باشد در مقابل جدول مربوطه کلمه «بلی» درج شده است.

ب ‍- مفهوم جداول کد رشته های انتخابی :

1- کد رشته انتخابی : شماره رشته‌های انتخابی در کارنامه به همان ترتیب است که داوطلب بصورت اینترنتی در فرم انتخاب رشته درج نموده است.
2- رتبه داوطلب: رتبه داوطلب در هریک از کد رشته‌های انتخابی در بین کلیه متقاضیان کد رشته مربوط، با توجه به نمره کل وی درزیر گروه مرتبط در همان کد رشته و در سهمیه مربوط محاسبه شده است.
3- آخرین رتبه قبولی:رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هریک از کد رشته‌های انتخابی در بین کلیه متقاضیان کد رشته مذکور و در همان سهمیه درج شده است.
3-1- در کد رشته‌هایی که پذیرش دانشجو براساس درصد ظرفیت پذیرش از نظر جنسیت صورت گرفته ،رتبه نهایی و آخرین رتبه نهایی پذیرفته شده در سهمیه با توجه به جنسیت درج شده است.
3- 2- برای آموزگارانی که از سهمیه آموزگاران در رشته‌های مربوط و بهیارانی که از سهمیه بهیاران در رشته پرستاری استفاده نموده‌اند ، رتبه داوطلب وآخرین رتبه پذیرفته شده به ترتیب در سهمیه آموزگاران و سهمیه بهیاران درج شده است.
3- 3- برای کارمندان رسمی و پیمانی که از سهمیه کارمندان در رشته‌های تحصیلی دوره‌های نوبت دوم (شبانه) استفاده کرده‌اند، رتبه نهایی و آخرین رتبه نهایی پذیرفته شده در سهمیه کارمندان درج شده است.
3- 4- در کد رشته‌های نیمه متمرکز رتبه داوطلب و آخرین رتبه معرفی شده در رشته مذکور به علت عدم گزینش نهایی برای رشته‌های نیمه متمرکز درج نشده است.
3- 5- در صورتیکه آخرین رتبه قبولی در رشته محلی خالی می باشد به منزله آن است که در این رشته محل پذیرش صورت نگرفته است .

ج – تذکرات مهم :

1- رتبه هر داوطلب و آخرین رتبه قبولی در هر یک از کد رشته‌ها برحسب این که کد رشته مربوط استانی، ناحیه‌ای، قطبی و یا کشوری می‌باشد (با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره 2 )، تعیین شده است.
2- در مواردی که استان یا ناحیه و یا قطب کد رشته‌های انتخابی داوطلب با استان بومی و یا ناحیه بومی و یا قطب بومی وی مغایرت دارد رتبه داوطلب و آخرین رتبه قبولی در ظرفیت آزاد رشته‌های مزبور داده شده است.
3- داوطلبان سهمیه شاهد ورزمندگانی که حدنصاب مصوب قانونی را در یک رشته محل کسب نکرده باشند رتبه آنان در بین تمامی ایثارگرانی که این کد رشته محل را انتخاب نموده اند درج شده است.

د – ستون نتیجه

1_ وجود علامت ستاره ( * ) در ستون نتیجه نشان می‌دهد که داوطلب در این کد رشته محل پذیرفته شده است.

تبصره 1- ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منوط به تایید صحت اطلاعاتی است که توسط داوطلب به این سازمان داده شده است.
2-مفهوم عدد 1 (یک) بمنزله عدم دارابودن شرایط و ضوابط اختصاصی مندرج در دفترچه‌های راهنما و برگ راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1393 برای انتخاب رشته مربوط می‌باشد (نظیر تکرار کد رشته انتخابی ، عدم رعایت جنسیت پذیرش ، عدم توجه به ضوابط رشته‌های دارای شرایط خاص برای رشته مذکور و…).
3-مفهوم عدد 2(دو) در ستون نتیجه بدین معنی است که شما در زمان اعلام نتیجه نهایی حداقل در یک کد رشته محل جهت انجام مصاحبه به یکی از دانشگا ه ها معرفی شده اید
4- مفهوم عدد 3 (سه) در قسمت نتیجه اولویت قبولی نشانگر آن است که داوطلب با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی ، در سهمیه مجاز دیگری به جز سهمیه نهایی و یا جنسیت دیگر پذیرفته شده است.
تبصره 2- برای آموزگاران و یا بهیاران و یا کارمندان که به ترتیب از سهمیه آموزگاران در رشته‌های مربوط یا با استفاده از سهمیه بهیاران در رشته پرستاری و یا با استفاده از سهمیه کارمندی پذیرفته شده‌اند نیز عدد 3 درج شده است.
5-مفهوم عدد 4(چهار) مندرج در ستون نتیجه به منزله آن است که وضعیت علمی و عمومی شما در رشته مورد نظر توسط وزارت آموزش و پرورش در دست بررسی می باشد.

6-مفهوم عدد 5 (پنج) مندرج در ستون نتیجه به منزله آن است که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزینش در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم سابق)ودانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی امتیاز لازم را کسب ننموده و در اولویت جذب قرار نگرفته است این داوطلبان حداکثر تا تاریخ 18/8/93 فرصت دارنددرخواست بررسی مجدد پرونده را به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت خود ارائه نمایند بدیهی است به درخواست هایی که پس از تاریخ فوق ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهدشد.  
7- مفهوم عدد 7(هفت) مندرج در ستون نتیجه به منزله عدم کسب حد نصاب امتیاز در مصاحبه تخصصی و یا عدم احراز شرایط “سن ، معدل ، ویژگی های جسمانی ، … وغیبت در مصاحبه ” می باشد .

8-مفهوم عدد 8(هشت) مندرج در ستون نتیجه به منزله پذیرش در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد (تربیت معلم سابق) می باشد که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است .
9-مفهوم عدد 9(نه) مندرج در ستون نتیجه به منزله آن است که وضعیت علمی و عمومی شما در دانشگاه شاهد ،پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف ، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه غیرانتفاعی رفاه ، داروسازی دانشگاه بقیه الله (عج) و دانشگاه شهید مطهری در دست بررسی است.

 برای دریافت کارنامه نهایی کنکور 95 (کارنامه سبز) و اطلاع از توضیحات و مفاهیم کدهای مندرج در کارنامه سبز آزمون سراسری 95 با شماره زیر تماس بگیرید

تماس با تلفن ثابت بدون گرفتن کد

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مفهوم کدهای مندرج در کارنامه سبز

کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

کارنامه نهایی 96 | توضیحات و مفهوم کدهای مندرج در کارنامه نهایی (کارنامه سبز) آزمون سراسری 95

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل