تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

آزمون ملی دندانپزشکی 2

📚 خلاصه ای از مقاله آزمون ملی دندانپزشکی 2:

مشاوره تحصیلی

آزمون ملی دندانپزشکی وزارت بهداشت آزمون ملی دندانپزشکی دو مرحله نظری و عملی دارد که مراحل زیرا برای متقاضیان شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی شامل می شود: مرحله نظری آزمون ملی دندانپزشکی: این مرحله دو بخش علوم پایه و دروس اختصاصی را شامل می شود. مرحله نظری آزمون ملی دندانپزشکی دو بار در سال اجرا می […]

آزمون ملی دندانپزشکی 2

آزمون ملی دندانپزشکی 2

آزمون ملی دندانپزشکی 2

آزمون ملی دندانپزشکی وزارت بهداشت

آزمون ملی دندانپزشکی دو مرحله نظری و عملی دارد که مراحل زیرا برای متقاضیان شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی شامل می شود:

مرحله نظری آزمون ملی دندانپزشکی: این مرحله دو بخش علوم پایه و دروس اختصاصی را شامل می شود. مرحله نظری آزمون ملی دندانپزشکی دو بار در سال اجرا می شود.

درباره منابع آزمون ملی دندانپزشکی باید بگوییم که منابع آزمون ملی دندانپزشکی مطابق منابع درسی اعلام شده در برنامه آموزشی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی است.

در صورت قبولی درمرحله نظری آزمون ملی دندانپزشکی برای ورود به مرحله عملی آزمون ملی دندانپزشکی، قبولی به مدت یک سال اعتبار دارد.

مرحله عملی آزمون ملی دندانپزشکی شامل بخش های پره کلینیک، کلینیک و درمان جامع است.

مرحله پره کلینیک : این مرحله آزمون ملی دندانپزشکی بر اساس چک لیست استاندارد و معیارهای تدوین شده توسط کمیته آزمون ملی دندانپزشکی و تخصصی و در چهار رشته ترمیمی، اندودانتیکس، ارتودانتیکس و پروتزهای ثابت و متحرک برگزار می شود. زمان برگزاری این آزمون در دو نوبت است که در هر سال تحصیلی مشخص و اعلام می شود.

آزمون ملی دندانپزشکی وزارت بهداشت

مرحله کلینیک : در این مرحله از آزمون ملی دندانپزشکی متقاضی در تمامی بخش های آموزشی به درمان بیماران پرداخته و مسئولیت تامین بیمار درهر بخش به عهده داوطلب است.

مرحله درمان جامع بیماران: در این مرحله از آزمون ملی دندانپزشکی متقاضی حداقل به مدت 6 ماه در کلینیک های دندانپزشکی دانشکده های دندانپزشکی یا کلینیک های منتخب زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی به منظور ارتقای مهارت های ضروری و آشنایی با نظام سلامت کشور زیرنظر هیات علمی مشخص شده به فعالیت می پردازد و ارزیابی متقاضی در این دوره طی دستورالعمل تنظیمی کمیته آزمون ملی انجام خواهد شد.

محل و نحوه برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی: طرح سؤالات مرحله نظری آزمون ملی دندانپزشکی به صورت متمرکز و برگزاری آزمونها در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب و با نظارت مستقیم مدیریت های معاونت آموزشی  وزارت بهداشت انجام می شود.

مرحله بعد از آزمون ملی دندانپزشکی: پس از طی موفقیت آمیز کلیه مراحل، نتایج توسط دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی جهت طرح در کمیسیون مربوط و ارزشیابی مدرک متقاضی به مرکز خدمات آموزشی اعلام خواهد شد.

تماس از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

آزمون ملی دندانپزشکی وزارت بهداشت

مطالب مرتبط

آزمون دندانپزشکی

آزمون ملی دندانپزشکی

آزمون ملی دندانپزشکی وزارت بهداشت

تاریخ آزمون ملی دندانپزشکی

نحوه آزمون ملی دندانپزشکی

 

 

آزمون ملی دندانپزشکی 2

آزمون ملی دندانپزشکی 2

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

آزمون ملی دندانپزشکی 2

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل