تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

📚 خلاصه ای از مقاله ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری:

ثبت نام کنکور سراسری 96 در کنکور سراسری سال 96 سوابق تحصيلي در آزمون سراسري سال 96 به صورت زیر می باشد: برای شرکت در کنکور سراسری 96 داوطلبانی که دیپلم های رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي دارند و ديپلم خود را از سال 1384 به بعد دریافت کرده […]

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری 96

در کنکور سراسری سال 96 سوابق تحصيلي در آزمون سراسري سال 96 به صورت زیر می باشد:

برای شرکت در کنکور سراسری 96 داوطلبانی که دیپلم های رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي دارند و ديپلم خود را از سال 1384 به بعد دریافت کرده اند و امتحانات يك‌ يا چند درس آنها به صورت نهايي، سراسري و کشوری برگزار شده است، سوابق تحصیلی دیپلم یعنی سال سوم آموزش متوسطه به میزان 25 درصد تاثیر مثبت در سوابق تحصیلیشان برای کنکور سراسری 96 دارد. این تاثیر مثبت در نمره کل نهایی آنها لحاظ می شود.

داوطلبان داراي مدرك پيش دانشگاهي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر كه مدرك دوره پيش دانشگاهي خود را از سال تحصيلي 91-1390 به بعد دریافت کرده اند و امتحانات يك يا چند درس آنها به صورت نهايي، سراسري و کشوری برگزار شده است، مشمول سوابق تحصيلي برای کنکور سراسری 96  هستند و سوابق تحصيلي موجود دوره پيش دانشگاهي به اندازه 5 درصد در نمره‌كل نهايي آنان لحاظ مي‌شود.

ثبت نام کنکور سراسری 96

هرساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری در مراحل نام نویسی کنکور سراسری سوالات زیادی دارند. ثبت نام کنکور سراسری 1396 توسط سازمان سنجش و با نظارت وزارت علوم انجام می شود. کنکور سراسری 96 در پنج گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان پذیرش داوطلبان را انجام می دهد.

ثبت نام کنکور سراسری 96 از طریق سامانه سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود. در مراحل ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 96 داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 96 ابتدا کارت اعتباری خریداری می کنند و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام ادامه مراحل ثبت نام کنکور سراسری 96 را انجام می دهند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 از 19 بهمن ماه 95 تا 28 بهمن ماه 95 می باشد.

کنکور سراسری 1396 به صورت تستی برگزار می شود و برای ورود به رشته مورد علاقه و دانشگاه حدود 70% موثر است. 30% تاثیر باقیمانده مربوط به معدل و نمرات نهایی و نمرات پیش دانشگاهی می شود. داوطلبان کنکور سراسری 96 باید در نظر داشته باشند که 25% کنکور را نمرات نهایی و 5% باقیمانده را نمرات پیش دانشگاهی تعیین می کند.  

کنکور سراسری 1396 یکبار در سال برگزار می شود و داوطلبان می توانند در پنج گروه آموزشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری 96 شرکت کنند.

نکته بسیار مهمی که داوطلبان کنکور سراسری 96 باید در نظر داشته باشند این است که آزمون های زبان و هنر شناورهستند. یعنی داوطلبان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی در عین حال که در آزمون سراسری 96 رشته خودش می تواند شرکت کند، می تواند در آزمون های زبان و یا هنر هم شرکت کند.

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 داوطلبان دارای چند انتخاب از میان دانشگاه های سراسری روزانه، سراسری شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور، فرهنگیان و پردیس های خودگردان هستند. این انتخاب ها در صورتی است که داوطلب کنکور سراسری 96، در یکی و یا چندتا از آنها مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 96 شده باشد.

دانش آموزان و داوطلبان عزیز می توانند برای برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره تحصیلی کنکور سراسری 96 و همچنین انجام ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 96، که با ریسک زیادی همراه می باشد با مشاوران حرفه ای ما تماس بگیرند.

تماس از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

ثبت نام کنکور سراسری 96

 مطالب مفید

کنکور سراسری

درباره کنکور سراسری

کنکور سراسری 96

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 96

ثبت نام کنکور سراسری 96

زمان کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 1396

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

ثبت نام کنکور سراسری | کنکور سراسری

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل