تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

📚 خلاصه ای از مقاله لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی:

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله به توضیح نحوه ثبت نام و معرفی لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی در ورودی مهر و و بهمن پرداخته شده است.

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی: لیست رشته های غیرحضوری مهر ماه و بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد.

دانشگاه علمی کاربردی در راستای تسهیل آموزش در مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به ارائه رشته های دانشگاهی به صورت غیرحضوری یا آنلاین نموده است. بدین صورت که داوطلبان شرکت در رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی میتوانند بدون حضور فیزیکی در دانشگاه ، به صورت آنلاین و بر بستر وب در کلاس های درسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت نموده و پس از پایان هر ترم در امتحانات دانشگاه شرکت نمایند.

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

 

شیوه و ضوابط برگزاری دوره غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

در نظام آموزش پودمانی، مهارت­ های مورد نیاز در قالب پودمان­ های مستقل، که مشتمل بر دو یا چند درس مرتبط به یکدیگر می­ باشد، آموزش داده می­ شود. هر یک از پودمان­ های آموزشی، مهارت خاص و مستقلی را ایجاد می­ کنند که در نهایت به صدور مدرک رسمی کاردانی منجر می­ گردد.

✔️ ۱)در این شیوه که اجرای دوره ­ها به صورت آموزش­ های خاص است، دروس مربوط به هر یک از پودمان‌ های آموزشی مطابق برنامه درسی آن پودمان به صورت حین­ کار، غیرحضوری، الکترونیکی، مکاتبه ای و یا آموزش ­های با فناوری­ های نوین ارایه می‌گردد. دانشجو می­ بایست مطالب مربوط را مطالعه و در زمان مقرر در آزمون­ های پایان پودمان­ های آموزشی شرکت نماید.

✔️ ۲)در این نوبت دانشجویان می‌توانند حسب علاقه و با توجه به برنامه درسی در یک یا دو پودمان از پودمان‌های آموزشی ارایه شده در هر رشته، ثبت‌ نام و نسبت به فراگیری دروس مربوط اقدام نمایند. درصورت وجود پودمان­ های پیش­ نیاز در برنامه درسی دوره، هر دانشجو می­ تواند با در نظر گرفتن پودمان های پیش­ نیاز دوره، نسبت به ثبت­ نام در پودمان مورد نظر اقدام نماید.

✔️ ۳) هریک از پودمان‌ های آموزشی شامل دو یا چند درس مرتبط به یکدیگر است که مجموع ساعات یا واحدهای آن‌، تعداد ساعت یا واحد­های پودمان آموزشی مربوط را مشخص می‌نماید. دانشجویان می بایست مطابق برنامه درسی هر دوره، پودمان­ های آموزشی مورد نیاز را در طول مدت تحصیل انتخاب و بگذرانند.

✔️ ۴) ارایه اغلب دروس پودمان‌ های آموزشی به صورت حین­ کار نیمه­ حضوری می­ باشد.

✔️ ۵) دانشجویان می­ بایست پس از ثبت نام و فراگیری دروس پودمان‌ آموزشی انتخابی با توجه به برنامه زمان‌ بندی اعلام شده در زمان انتخاب پودمان آموزشی، در آزمون پایانی آن پودمان شرکت نمایند. این آزمون‌ها به صورت چهارگزینه‌ای، همزمان برای کلیه دروس یک پودمان و یکپارچه در سراسر کشور و در محل تحصیل انتخابی دانشجو و توسط مجریان ذیربط برگزار می­ گردد.

✔️ ۶) به دلیل عدم ارایه دروس مربوط به معارف دین اقلیت‌ها، دانشجویان اقلیت‌های دینی در صورت پذیرش می‌بایست دروس اندیشه اسلامی(۱) و اخلاق اسلامی را مطابق منابع مشخص شده مطالعه نمایند.

✔️ ۷)کلیه اخبار و اطلاعیه ­های مربوط به این دوره نظیر زمان برگزاری آزمون پایان پودمان­ های آموزشی، زمان و نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون، زمان تشکیل کلاس­ های رفع اشکال و … از طریق پرتال دانشگاه به آدرس:  www.uast.ac.irبه اطلاع دانشجویان خواهد رسید، لذا شایسته ‌است جهت بهره­ گیری از اطلاعیه­ های دانشگاه جامع علمی ­کاربردی درخصوص دوره های حین­ کار نیمه­ حضوری و اطلاع از برنامه‌ های زمانی دوره و ارتباط با مجریان، همکاران اجرایی ایشان و دانشگاه به صورت منظم و مستمر از سامانه ­های ارتباطی فوق استفاده شود.

✔️ ۸) دانشجویان جهت اطلاع از زمان و محل برگزاری دروس حضوری باید به پروفایل دانشجویی مراجعه و یا از مجری مربوط موضوع را پیگیری نمایند.

✔️ ۹) دانشجو می­ بایست در انتخاب پودمان­ آموزشی دقت لازم را به عمل آورد، زیرا پس از واریز هزینه­ ها، حذف پودمان آموزشی و یا انتقال هزینه­ های واریزی برای نوبت­ های تحصیلی بعدی وجود ندارد.

✔️ ۱۰) عناوین پودمان‌ های آموزشی دوره ­های کاردانی علمی­ کاربردی به شیوه آموزش­ های خاص به همراه دروس مرتبط هر یک از آن در جدول مربوط درج گردیده است.

✔️ ۱۱) باتوجه به اینکه شروع دوره از زمان انتخاب پودمان­ آموزشی توسط دانشجویان می­باشد، بنابراین دانشجویان می­ توانند جهت دریافت کلیه منابع آموزشی و کمک آموزشی مورد نظر براساس رشته و مجری مربوط به آدرس مجری یا همکاران مجری دوره، مطابق جداول مربوط مراجعه و درخصوص تهیه منابع اقدام نمایند.

لیست رشته های غیرحضوری کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دانلود رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری کارشناسی علمی کاربردی مهر

برای مشاوره و اطلاع از لیست رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی و کارشناسی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375 تماس بگیرید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب

مشخصات کلی دوره های علمی کاربردی به شیوه غیرحضوری

  • نحوه ثبت نام در دوره چگونه است؟
    در زمان پذیرش های دانشگاه همزمان با پذیرش دوره های حضوری، پذیرش دوره های غیرحضوری نیز آغاز میشود. پذیرش در این دوره ها بدون آزمون ورودی و بدون محدودیت ظرفیت پذیرش می باشد. لازم به ذکر است کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مطابق ضوابط و شرایط موجود در این پذیرش ها شرکت نمایند .
  • مدت زمان طول دوره تحصیل چند است؟
    مدت زمان تحصیل مطابق برنامه درسی هر دوره میباشد.
  • شرایط لازم داوطلبان مرد جهت پذیرش در این دوره چیست؟
    براساس اعلام رسمی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، داوطلبان مرد لازم است جهت پذیرش در این دوره یكی از مدارك شامل كارت پایان خدمت یا كارت معافیت دایم كفالت یا پزشكی دایم و یا فرم كامپیوتری زمان صلح ویا حكم كارگزینی و گواهی اشتغال به كار برای شاغلین نیروهای مسلح كه گذراندن دوره نظام وظیفه برای آنان ضرورت ندارد، را دارا باشند .
  • آیا دانشجویان ذکور دوره های غیرحضوری از مزایای معافیت تحصیلی برخوردارند؟
    دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری در حال حاضر فاقد معافیت از خدمت نظام وظیفه میباشند.
  • آیا کلیه کلاسهای مربوط به این دوره به صورت حضوری برگزار می گردد؟
    با توجه به نحوه اجرای هر دوره صرفاً برخی از دروس به صورت حضوری اجرا میشود.
  • یک دانشجو چند پودمان باید بگذراند تا فارغ التحصیل شود؟
    تعداد پودمان های آموزشی هر دوره در برنامه درسی دوره درج گردیده است برای دسترسی به برنامه درسی میتوان به پرتال دانشگاه بخش سرفصل دروس مراجعه نمود.
  • به نظر شما کدام پودما نها برای انتخاب واحد در اولویت هستند؟
    از آنجایی که انتخاب و گذراندن پودمان های اجباری الزامی است، لذا انتخاب این پودمان ها برای داوطلبانی که قصد دریافت مدرک دوره مقطع دار را دارند، در اولویت خواهد بود.
  • آیا هزینه های پرداختی برای ثبت نام هر پودمان قابل استرداد و عودت میباشد؟
    هر دانشجو میبایست در انتخاب و ثبت نام پودمان های آموزشی دقت لازم به عمل آورد زیرا پس از واریز وجه هزینه امکان حذف پودمان و یا انتقال هزینه های واریزی برای نوبت های تحصیلی بعدی وجود ندارد.
  • اطلاع رسانی برای دانشجویان این دوره به چه صورت میباشد؟
    وظیفه اطلاع رسانی مطلوب در جهت اجرای دوره بر عهده مجری دوره میباشد.
  • چگونه میتوان محتوای آموزشی هر یک از پودمان ها را تهیه کرد؟
    دانشجویان میتوانند محتوای آموزشی هر یک از دروس را از همکار مجری مربوط در استان محل سکونت خود تهیه نمایند.
  • آیا هر یک از دروس این پودمان ها محتوای آموزشی خاص خود را دارد؟
    بله، به منظور ارائه مدون برنامه آموزشی مطابق سرفصل دروس، محتوای آموزشی هر یک از دروس پودمانهای ارائه شده توسط اساتید تهیه شده است.
  • ثبت نام در دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری به چه صورتی است؟
    صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org
  • شیوه اجرای دوره های علمی كاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری چگونه است؟
    در این شیوه که اجرای دوره ها به صورت آموزش های غیرحضوری است، دروس مربوط به هر یک از پودمان های آموزشی مطابق برنامه درسی آن پودمان به صورت حین کار، غیرحضوری، الکترونیکی، مکاتبه ای و یا آموزشه ای با فناوری های نوین ارایه میگردد. دانشجو میبایست مطالب مربوط را مطالعه و در زمان مقرر در آزمون های پایان پودمان های آموزشی شرکت نماید.
  • نحوه انتخاب پودمان ها بر چه اساسی است؟
    دانشجویان میتوانند حسب علاقه و با توجه به برنامه درسی در یک یا دو پودمان از پودمان های آموزشی ارایه شده در هر رشته، ثبت نام و نسبت به فراگیری دروس مربوط اقدام نمایند. در صورت وجود پودمان های پیشنیاز در برنامه درسی دوره، هر دانشجو میتواند با در نظر گرفتن پودمان های پیش نیاز دوره، نسبت به ثبت نام در پودمان مورد نظر اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

خدمات آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه غیرحضوری

  1. اگر شخصی حدنصاب نمره قبولی را در یک یا چند درس در یک ترم کسب ننماید وضعیت تحصیلی او به چه صورت خواهد بود؟
    آن دسته از دانشجویان این دوره که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون ها نگردیده اند می توانند در آزمون مجدد آن دروس شرکت نمایند.
  2. دانشجو در هر نوبت تحصیلی در آزمون مجدد چند درس میتواند شرکت کند؟
    در هر نوبت تحصیلی حداکثر 10 درس را می توانند برای آزمون مجدد انتخاب نمایند.
  3. کارت ورود به جلسه هر آزمون چگونه و در چه زمانی توزیع می گردد؟
    دانشجو پس از رفع نواقص موجود در پروفایل مربوط به خود، 2 روز قبل از برگزاری آزمون میتواند با مراجعه به سامانه از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت تهیه نماید.
  4. آیا در محل برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه توزیع می گردد؟
    در محل برگزاری آزمون به هیچ وجه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون امکان پذیر نمیباشد. کسانی که در زمان مقرر موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده اند، از حضور در حوزه امتحانی جدا خودداری نمایند.
  5. سوالات آزمون هر یک از دروس به صورت تشریحی است یا تستی؟
    کلیه سوالات آزمون پایان پودمان هر یک از پودمانهای آموزشی به صورت چهار گزینه ای میباشد.
  6. آیا آزمون هر یک از درس های پودمان جداگانه صورت می پذیرد ؟
    از آنجائیکه سوالات آزمون پایان پودمان هر یک از پودمانهای آموزشی تستی میباشد، کلیه سوالات دروس هر پودمان به صورت یکجا ( به صورت دفترچه سوالات ) جهت برگزاری آزمون مربوط در اختیار دانشجو قرار می گیرد.
  7. آیا دانشجو می تواند دفترچه سوالات هر آزمون را از حوزه امتحانی خارج نماید؟
    دانشجویان مجاز به خارج کردن دفترچه سوالات و پاسخنامه از جلسه آزمون نمی باشند. لذا خارج کردن سوالات از حوزه امتحانی به منزله نمره صفر در آن آزمون می باشد.
  8. نحوه برگزاری آزمون های پودمان های آموزشی چگونه است؟
    دانشجویان پس از ثبت نام و فراگیری دروس پودمان ها از طریق مطالعه محتوای آموزشی ارایه شده، می بایست با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده در آزمون پایانی هر پودمان شرکت نمایند. این آزمون ها به صورت چهار گزینه ای، متمرکز و در استان محل سکونت دانشجو و توسط همکاران مجری ذیربط و با نظارت واحدهای استانی دانشگاه برگزار می گردد. کلیه سؤالات دروس هر پودمان به صورت یک جا در قالب دفترچه سؤالات جهت برگزاری آزمون مربوط در اختیار دانشجویان قرار می گیرد .
  9. آیا در محاسبه نمره آزمون پایان پودمان نمره منفی به پاسخ های اشتباه تعلق می گیرد؟
    خیر
  10. نحوه ارایه تاییدیه تحصیلی پایان دوره قبلی به چه صورت است؟
    جهت ارایه تاییدیه تحصیلی دیپلم، دانشجو می بایست با داشتن كپی مدرك دیپلم به اداره پست مراجعه نموده و فرم درخواست ارزش تحصیلی دیپلم را تكمیل نماید و جهت ارایه تاییدیه تحصیلی پایان دوره کاردانی مجری مربوط میبایست نسبت به مکاتبه با واحد استانی ذیربط اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی
بیشتر بخوانید: رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی
بیشتر بخوانید: رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سوالات متداول دوره های علمی کاربردی به شیوه غیرحضوری

  • مدت زمان طول دوره تحصیل چند است؟
    مدت زمان تحصیل مطابق برنامه درسی هر دوره میباشد.
  • پودمان آموزشی چیست؟
    مجموعه ای از چند درس وابسته به هم است که به همراه هم مهارتی خاص را در فرد ایجاد می نماید.
  • دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری چیست؟
    به آموزش های علمی کاربردی اطلاق میگردد که به صورت غیرحضوری و یا ترکیبی از حضوری و غیرحضوری، در حین کار با استفاده از فناوری های نوین آموزشی، امکانات محیط کار، استفاده از نمونه ها، شبیه سازها و امکانات کارگاهی برگزار میشود.
  • مهمترین مزایای برگزاری دوره های غیرحضوری چیست؟
    برای ورود به دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری آزمون ورودی وجود ندارد. ثبت نام در دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری محدودیت ظرفیت پذیرش ندارد. هر داوطلب بدون توجه به نوع دیپلم (نظام جدید، نظام قدیم و یا مهارتی) می تواند نسبت به ثبت نام اقدام نماید .
  • دوره های علمی كاربردی به شیوه آموزشه ای خاص در حال حاضر در چند رشته اجرا میشود؟
    در حال حاضر دوره علمی کاربردی به شیوه آموزش های غیرحضوری در مقطع کاردانی در 5 رشته شامل: دوره فنی فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) روستایی، امور دهیاری و شوراها، مدیریت خانواده، مدیریت کسب و کار و مترجمی عمومی زبان انگلیسی و در مقطع کارشناسی در دوره مدیریت خانواده در حال اجرا میباشد.
  • حدنصاب نمره قبولی در هر درس چه عددی است؟
    حدنصاب نمره قبولی در هر درس 12 میباشد.

بیشتر بخوانید: سوالات متداول و مشکلات سامانه هم آوا
بیشتر بخوانید: نام کاربری و رمز ورود سایت هم آوا
بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه علمی کاربردی

نحوه برگزاری کلاس های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

نحوه برگزاری کلاس های علمی کاربردی به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی به صورت غیر حضوری برگزار می شود ، در برخی از رشته ها نیز ، تعدادی از دروس به صورت غیر حضوری و بعضی از واحدها به صورت حضوری ارائه می شود که حضور داوطلب در کلاس هایی که الزاما حضوری ارائه می شود، الزامیست،

اگر دانشجو در کلاس های حضوری بیش از 3/16 جلسه غیبت داشته باشد و یا در جلسه امتحان پایان نیمسال حضور نداشته باشد، اگر غیبت دانشجو به تشخیص شورای تخصصی آموزشی دانشگاه غیرموجه باشد، نمراه آن درس صفر و در صورت تشخیص موجه بودن غیبت، آن درس حذف می شود، در این صورت رعایت حد نصاب 12 واحد در طول نیمسال برای دانشجو الزامی نیست ولی نیمسال مذکور به عنوان نیمسال کامل جزو سنوات تحصیلی وی محسوب می شود.

کلاس های غیر حضوری در دانشگاه علمی کاربردی: شروع کلاس های دانشگاه علمی کاربردی معمولا اواخر شهریور ماه است ، دانشجو ملزم می باشد در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه برای نام نویسی و انتخاب واحد علمی کاربردی اقدام نماید، عدم مراجعه به موقع به معنی انصراف می باشد.

در هر سال تحصیلی دو نیم سال تحصیلی وجود دارد، تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی که حاوی زمان های مهم می باشد، توسط دانشگاه منتشر می گردد. هر دانشجو در هر نیمسال می تواند حداقل 12 و حداکثر 20 واحد درسی انتخاب نماید. در آخرین نیمسال دانشجو از رعایت شرط انتخاب حداقل 12 واحد معاف است.

عدم ثبت نام دانشجو در هر نیمسال به معنی انصراف از تحصیل محسوب می شود، اگر تاریخ انصراف از تحصیل دانشجویان بعد از حذف و اضافه باشد، شهریه پرداختی برگشت داده نمی شود، ولی اگر تاریخ انصراف پیش از مهلت مذکور و برگزاری کلاس ها باشد، فقط شهریه متغییر قابل بازپرداخت است، شهریه ثابت و حق نظارت غیرقابل برگشت است.

بیشتر بخوانید: دانشگاه های مجازی تهران
بیشتر بخوانید: شرایط اخراج از دانشگاه

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

برچسب ها

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی مجازی علمی کاربردی رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام رشته های غیرحضوری علمی کاربردی


  1. هانیه سادات موسوی گفت:

    سلام من کاردانی حسابداری دارم میخام کارشناسی ناپیوسته فیلمسازی بخونم به صورت غیر حضوری در دانشگاه علمی کاربردی کدوم دانشگاه این رو ارائه میدن بدون کنکور من در لرستان ساکن هستم و نزدیک ترین دانشگاه رو نیاز دارم

  2. سارا گفت:

    سلام کاردانی رشته روابط عمومی دانشگاه حضوری علمی کاربردی رو دارم. میخوام کارشناسی غیر حضوری شرکت کنم، چون بچه کوچیک دارم و کار میکنم، امکانش هست. شرایطش چیه

  3. عمادالدین عباسی گفت:

    باسلام ازادائه مطالب ارزسمند ممنون ومتشکر
    ان شاءالله موفق سرحال باشید

  4. ❤❤❤ گفت:

    سلام من دیپلم کامپیوتر دارم نظام قدیم میتونم مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم غیر حضوری چون معلولیت جسمی حرکتی شدید دارم

  5. کاملیا ارشدی گفت:

    سلام من کاردانی گرافیک رایانه خوندم از استانبول میتونم کارشناسی به صورت مجازی ادامه داده و یا کاردانی برای دانشگاه های ترکیه قابل قبول است و امکان تطبیق زدن واحد ها هست ؟ ممنون

  6. کاملیا ارشدی گفت:

    با سلام من برای کاردانی ب کارشناسی میخام بصورت غیر حضوری شرکت کنم ایا امکان پذیر هست ک کلا غیر حضوری بخونم

  7. هدی گفت:

    سلام من سال 96 دیپلم کامپیوتر گرفتم، الان غیر حضوری برای کاردانی میتونم دانشگاه برم؟

  8. محمدرضا کریم زاده گفت:

    با سلام و احترام

    من سال ورودی 91 فوق دیپلم رو شروع کردن حدود 19 واحد مانده تموم بشه به علت مهم دانشگاه رو ول کردم/ خواستم ببینم امکان تطبیق زدن واحد ها میشه ادامه رشته که میخواندم رو ادامه بدم در دانشگاه شما؟ ممنون میشم پاسخ سوال من رو بدید.

    • سلام، چنانچه سرفصل دروسی که گذراندید مشترک با سرفصل های جدید باشه و نمره قبولی کسب نموده باشید میتوان تطبیق داد. میتوانید اطلاعات دقیق را از کارشناس آموزش رشته خود کسب نمایید.
      موفق باشید

  9. جعفر گفت:

    سلام و احترام من کارمند و نزدیک بازنشستگی هستم شرایط طوری شده که باید مدرک کاردانی به کارسناسی مدیریت تغییر کند اصلا ذهنم توان حفظیات را ندارد راهکاری دارید مدرک اخذ کنم اصلا دنبال خرید مدرک هم نیستم لطفا خصوصی پیام بدید

  10. نبی الله جوادزاده گفت:

    سلام من سه سال قبل در رشته مدیریت خانواده غیر خضوری شرکت کردم و فوق دیپلم رو تموم کردم مدرکم رو از کجا بگیرم و درچه رشته ای میتوانم ادامه تحصیل بدهم

  11. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من میخواستم معماری بخونم ولی شرایط شرکت کردن در کلاس ندارم میخوام ببینم غیر حضوری میشه درس خوند

  12. rab گفت:

    درود بر شما. خدا قوت
    من سال 77 دیپلم ریاضی گرفتم و شاغلم و اصلا امکان شرکت در کلاسو ندارم. شرکت بعد از 21 سال سابقه از من مدرک تحصیلی بالاتر میخواد و از طرفی هم مرخصی نمیدن. آیا میتونم از کلاسهای کاملا غیر حضوری استفاده کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام و درود
      درحال حاضر دوره های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی پذیرش ندارد و شما میتوانید در دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنید و با توجه با شاغل بودن شما درصورت توافق دانشگاه،احتمال برگزاری کلاس ها در روزهای آخر هفته می باشد.

  13. هادی گفت:

    با سلام خوبین من برای کاردانی ب کارشناسی میخام بصورت غیر حضوری شرکت کنم ایا امکان پذیر هست ک کله کلاسارو غیر حضوری بخونم ممنون میشم

  14. شنتیا گفت:

    من کاردانی عمران دارم
    میتونم تو دانشگاه شما کارشناسی ناپیوسته عمران ثبت نام کنم؟؟
    البته بصورت غیرحضوری

  15. حدیثه سادات گفت:

    سلام خداقوت آیا دوره لیسانس مجازی هم وجود داره مثل فوق دیپلم؟

  16. 12 گفت:

    باسلام من کاردانی مدیریت خانواده دارم چون به رشته مدیریت خانواده علاقه ندارم میخواستم ببینم میتونم برای کارشناسی در رشته دیگری که مرتبط با مدرکم باشه وکم پیش بخوره ادامه تحصیل بدم؟ چه رشته هایی وجود داره ؟اگه امکان داره چند موردش رو برام بگید .در ضمن مدیریت خانواده مقطع کارشناسی هم داره؟با تشکرفراوان

  17. بنفشه گفت:

    تشکر مفید بود برای من و توصیح کاملی بود خیلی به درد من خورد.سپاسسسس

  18. محمود گفت:

    سلام
    خیلی ممنونم بابت نوشتن و انتشار این مشاوره که خیلی بمن کمک کرد

    • امیر گفت:

      سلام ایا این کاردانی پودمانیو رو میشه در حال سربازی خوند
      ؤایا بعد از گرفتن مدرک کاردانی در این دوره ها میشه برای کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت کرد
      و ایا محدودیتی برای تغیر رشته در مقطع کارشناسی وجود دارد با گرفتن این کاردانی
      ممنون میشم همرو جواب بدین

      • در حال حاضر امکان تحصیل همزمان با دوره سربازی فراهم نمیباشد، ولی با مدرک کاردانی هیچ مانعی برای شرکت در مقاطع بالاتر و تغییر رشته ندارید.

      • عاطی گفت:

        سلام وقت بخیر
        رشته کاردانیم مدیریت خانواده هس میتونم کارشناسی حسابداری بخونم؟
        منظور از رشته هایه غیر حضوری ینی اینکه بصورت مجازی برگذار میشن یا دانشجو خودش باید تنهایی درس بخونه موقع امتحان بره امتحان بده
        ممنون میشم ب همه سوالام جواب بدین

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی,مجازی علمی کاربردی,رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی,ثبت نام رشته های غیرحضوری علمی کاربردی,غیرحضوری,رشته,علمی کاربردی

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل