تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402

📚 خلاصه ای از مقاله نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402:

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد

در این مقاله ، نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402 + هزینه کارت ثبت نام دانشگاه آزاد + سامانه خرید کارت دانشگاه آزاد + خرید سریال ثبت نام دانشگاه آزاد ارائه شده است

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402

کارت اعتباری دانشگاه آزاد چیست؟

متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد برای شرکت در ثبت نام دانشگاه آزاد و تکمیل فرم ثبت نام ، بایستی کارت اعتباری ثبت نام را خرید کرده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند. کارت اعتباری دانشگاه آزاد برای هر دوره ای بصورت مجزا منتشر می شود و داوطلبان باید براساس دوره ای که قصد شرکت در آن را دارند، نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

در واقع خرید کارت اعتباری به عنوان هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد می باشد که شامل کارت اعتباری با کنکور دانشگاه آزاد، کارت اعتباری بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی این دانشگاه می باشد.

داوطلبان با پرداخت هزینه کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد، اطلاعات لازم برای ورود به صفحه ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت می کنند. با توجه به اهمیت خرید کارت ثبت نام و لزوم تهیه کارت اعتباری برای تکمیل فرآیند نام نویسی، در این مقاله زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد 1402 را بیان کرده ایم.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد

خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

متقاضیانی که داوطلب شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند، برای شروع ثبت نام ، باید اقدام به خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد بدون کنکور نمایند. پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته صورت می پذیرد که داوطلبان با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر خود باید اقدام به تهیه کارت ثبت نام نمایند.

پس داوطلبان دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد درنظر داشته باشند که شرکت در این دوره ها مستلزم پرداخت هزینه می باشد و بایستی برای ورود به سیستم ثبت نام، کارت اعتباری ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد را از طریق سامانه خرید کارت دانشگاه آزاد خریداری نمایند.

هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد هرساله در دو ترم مهر و بهمن انجام می گیرد که داوطلبان متناسب با مدرک تحصیلی پایه خود میتوانند در دوره ها و رشته های مختلف این دانشگاه اقدام به نام نویسی نمایند. هر داوطلب برای ثبت نام خود نیاز به شناسه و کلمه عبور دارد که در کارت علاقه مندی درج شده است.

دانشگاه آزاد معمولا مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور جهت ورود به سامانه ثبت نام در نظر می گیرد که داوطلبان بایستی اقدام به تهیه و خرید آن نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش دانشگاه آزاد امکانپذیر می باشد و داوطلبان میتوانند بصورت آنلاین اقدام به پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه آزاد نموده و کارت اعتباری ثبت نام را تهیه نمایند.

لازم به ذکر است که در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل، مبلغ واریزی بازگردانده نمی شود. هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 1402 به شرح جدول ذیل می باشد:

مبلغ کارت اعتباری مقطع تحصیلی

هزینه ثبت نام 

مهر 1402 بهمن 1402
هزینه کارت کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
171 هزار تومان اعلام نشده است
هزینه کارت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 171 هزار تومان اعلام نشده است
هزینه کارت کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 171 هزار تومان اعلام نشده است
هزینه کارت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 171 هزار تومان اعلام نشده است

به محض مشخص شدن میزان دقیق هزینه کارت اعتباری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1042

همزمان با شروع فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، کارت اعتباری دانشگاه آزاد در هر مقطعی بر روی سامانه قرار می گیرد. به محض فعال شدن سامانه خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد، داوطلبان میتوانند با پرداخت هزینه کارت، اقدام به دریافت شناسه ثبت نام و رمز عبور نمایند.

پس از خرید کارت که بصورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه آزاد قابل خرید می باشد، داوطلبان با وارد نمودن شناسه و رمز میتوانند اقدام به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نمایند.

طبق روال سال های گذشته داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط و انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود باید نسبت به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند. لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در هر مقطع همزمان با شروع ثبت نام و فعال شدن لینک ثبت نام فعال می شود.

  • زمان پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی پیوسته 1402 از 5 مرداد ماه تا 15 شهریور ماه و نیز کاردانی ناپیوسته از 18 مرداد ماه تا 15 شهریور ماه می باشد که داوطلبان بایستی در این بازه زمانی هزینه ثبت نام خود را پرداخت نموده و سپس نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
  • همچنین زمان پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز به ترتیب در بازه زمانی 18 تا 15 شهریور و 25 تیر تا 15 شهریور ماه می باشد که متقاضیان می توانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبانی که پس از دریافت دفترچه، قصد تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 را دارند باید برای تکمیل فرم ثبت نام خود، در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به خرید کارت اعتباری مقطع مورد نظر خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: سایت سنجش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ir

نحوه پرداخت هزینه کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

پرداخت هزینه کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 1402 بصورت اینترنتی و آنلاین بوده و از طریق سایت سنجش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org امکانپذیر می باشد.

داوطلبان میتوانند با مراجعه به این سامانه از طریق درگاه های پرداخت الکترونیکی اقدام به پرداخت هزینه تعیین شده ثبت نام مقطع مورد نظر کنند و شناسه و رمز ثبت نام رو جهت ورود به سایت نام نویسی دریافت نمایند.

  • مراحل پرداخت هزینه کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

? مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org

? انتخاب گزینه ثبت نام دوره های بدون آزمون مهر یا بهمن سال 1402

? انتخاب گزینه ” خرید کارت ”

? انتخاب مقطع و نوع کارت مورد نظر

? وارد کردن اطلاعات خواسته شده

? وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری و پرداخت هزینه

? دریافت ” شماره سریال کارت اعتباری ”

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

مراحل خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

داوطلبان شرکت در دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد برای ورود به سامانه ثبت نام، نیازمند خرید کارت و سریال ثبت نام می باشند. بدین منظور برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام بایستی در مرحله اول وارد سایت دانشگاه آزاد شده و متناسب با مقطع تحصیلی خود بر روی لینک های ثبت نام بر روی صفحه اصلی سایت کلیک نمایند. در ادامه به راهنمای تصویری نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 14012 می پردازیم:

نحوه خرید کارت ثبت نام آزاد

1 ابتدا برای خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه آن، روی گزینه “خرید کارت” کلیک نمایید.

خرید کارت دانشگاه آزاد

2 در صفحه پبش رو، نکاتی در زمینه کارت اعتباری بیان شده است که می بایست پس از مطالعه آن ها، گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

خرید کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

3 در این مرحله داوطلبان باید متناسب با شرایط خود، یکی از گزینه های “کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته” و یا ” کارت کاردانی پیوسته یا ناپیوسته” روند پرداخت هزینه ثبت نام را طی نمایند و در ادامه به منظور تایید انتخاب خود، گزینه “بله” را بفشارید.

نحوه پرداخت هزینه دانشگاه آزاد

4 در این مرحله، کادرهای مربوط به مشخصات شخصی داوطلب وجود دارد که بایستی به طور درست و کامل به تکمیل آن ها بپردازد و پس از آن دکمه “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” را انتخاب کند.

خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد

5 اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید و سپس گزینه “پرداخت” را بفشارید. بعد از پرداخت مبلغ مورد نیاز به جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های آزاد، کد 12 رقمی ثبت نام خود را دریافت کنید و آن را به منظور انجام مراحل بعدی نام نویسی یادداشت نمایید.

صفحه پرداخت هزینه کارت اعتباری دانشگاه آزاد

بعد از انجام مراحل خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد، داوطلبان با دسترسی به شناسه ثبت نام و رمز عبور، میتوانند به سایت مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دانشگاه آزاد

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402

برچسب ها

خرید کارت ثبت نام دانشگاه آزاد خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد بدون کنکور هزینه کارت اعتباری دانشگاه آزاد شماره کارت اعتباری دانشگاه آزاد هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور سامانه عودت کارت ثبت نام دانشگاه آزاد خرید اشتباه کارت اعتباری دانشگاه آزاد مشکل در خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد ارشد

خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد,نحوه خرید کارت دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری کاردانی دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری کارشناسی دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری ارشد دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری دکتری دانشگاه آزاد,هزینه کارت اعتباری دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری بدون کنکور دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری کنکور دانشگاه آزاد,خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد,نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد,سامانه عودت کارت ثبت نام دانشگاه آزاد,سامانه خرید کارت ثبت نام دانشگاه آزاد,هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور,هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور,خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد 1401

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد 1402

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل