تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402

📚 خلاصه ای از مقاله اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402:

اعلام نتایج علمی کاربردی

توضیحات جامع درباره نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ زمان انتشار جواب بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی 1402 و لینک ورود و آموزش تصویری بیان شده است

اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402

اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402

بعد از پایان مهلت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۲، سازمان سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان را بررسی کرده و صلاحیت یا عدم صلاحیت هر داوطلب را اعلام می‌کند. برای دریافت نتیجه ثبت نام خود در بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان باید در زمان مقرر در سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند.

اعلام نتایج علمی کاربردی

در مورد زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ و برای مشاوره، پس از پایان زمان ثبت نام قانونی و انتخاب رشته بدون کنکور، ثبت نام کنندگان با توجه به سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، منتظر نتایج خود هستند تا درباره قبولی یا عدم قبولی مطلع شوند. اگر داوطلبان به موقع نتیجه خود را دریافت کنند، می‌توانند اعتراض خود را نسبت به نتایج ثبت نام خود ثبت کنند.

داوطلبان باید در زمان معین از نتیجه ثبت نام بدون آزمون خود مطلع شوند تا در صورت قبولی در زمان مقرر، ثبت نام نهایی خود در دانشگاه را انجام دهند. زمان و روش اعلام نتایج بدون کنکور این دانشگاه به تناسب با روش ثبت نام مشخص خواهد شد. در این مقاله، به بررسی زمان و روش اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی در مهر و بهمن ۱۴۰۲ برای متقاضیان می‌پردازیم.

بیش تر بخوانید: رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

بیش تر بخوانید: رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در ماه مهر سال ۱۴۰۲

همان‌طوری که گفته شد، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله انجام می‌شود، که نوبت اول برای ورودی‌های جدید سال ۱۴۰۲ است. نتایج بدون آزمون کاردانی و علمی کاربردی نیمسال اول تحصیلی و نتایج مقطع کارشناسی در سال قبل به‌صورت جداگانه و در تاریخ‌های مختلف اعلام شدند.

هر سال، نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ورودی‌های مهر و بهمن، پس از اتمام مهلت ثبت نام توسط سازمان سنجش و آموزش و پرورش، اعلام می‌شود. البته، این رویه برای سال جاری نیز صدق خواهد کرد. در سال گذشته، نتایج ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور سراسری دانشگاه علمی کاربردی به‌صورت کاردانی و کارشناسی جداگانه اعلام شدند.

با تعیین زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در ماه مهر سال ۱۴۰۲، این مقاله به‌روزرسانی می‌شود و لینکی برای مشاهده نتایج در این قسمت قرار داده خواهد شد.

ثبت نام‌کنندگان می‌توانند با داشتن اطلاعات زمان اعلام نتایج، در زمان تعیین شده توسط دانشگاه علمی کاربردی، در صورت قبولی، نسبت به ثبت نام نهایی و حضور حضوری در واحد دانشگاهی پذیرفته شده اقدام کنند. به متقاضیان این دانشگاه توصیه می‌شود که اگر در این ورودی قبول نشده‌اند، می‌توانند برای ثبت نام در ورودی‌های بعدی تلاش کنند.

بیش تر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیش تر بخوانید: رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در ماه بهمن سال ۱۴۰۲

داوطلبان ورود به دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ۱۴۰۲ برای دریافت نتایج خود باید تقریباً یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، نتیجه ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش بررسی کنند. این داوطلبان با استفاده از اطلاعات شخصی که در فرم ثبت نام وارد کرده‌اند، می‌توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

بنا به این موضوع، ثبت نام‌کنندگان باید پس از اتمام مراحل ثبت نام، از اطلاعیه‌های بعدی سایت سازمان سنجش برای دریافت زمان اعلام نتایج باخبر شوند. با توجه به اینکه ثبت نام برای ورودی بهمن ماه نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی است، احتمالاً نتایج تا اواخر ماه دی اعلام خواهند شد.

هنگامی که زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ۱۴۰۲ مشخص شود، این مقاله بروزرسانی می‌شود و لینکی برای دریافت نتایج در این بخش قرار داده می‌شود.

بیش تر بخوانید: رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۲

هر سال روش اعلام نتایج بر اساس روند ثبت نام تعیین می‌شود و در صورتی که ثبت نام به صورت آنلاین انجام شود، نتایج هر دوره ورودی به صورت آنلاین در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود. در ادامه درباره مراحل و روش اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۲ برای دوره‌های ورودی مهر و بهمن توضیح داده شده است.

روش اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی برای دوره‌های مهر و بهمن ۱۴۰۲ به صورت آنلاین صورت گرفت. نتایج دوره ورودی بهمن نیز به همین صورت در سایت سازمان سنجش اعلام شد. بنابراین، هر داوطلب برای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور خود باید اطلاعات مربوطه را در سامانه اعلام نتایج وارد کند. مراحل مشاهده نتایج آنلاین بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است:

1. مراجعه به وبسایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org.
2. انتخاب گزینه “جامع علمی کاربردی” از منوی رنگی در سمت راست بالای صفحه.
3. انتخاب گزینه “اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر / بهمن ۱۴۰۲”.
4. وارد کردن مشخصات درخواست شده، از جمله شماره پرونده و شماره شناسنامه.
5. داوطلبانی که ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده‌اند، پس از اعلام زمان انتشار نتایج، با وارد کردن اطلاعات درخواست شده، مانند اطلاعات ثبت نام و اطلاعات فردی (شناسنامه)، قادر به مشاهده نتایج خود خواهند بود.

آموزش تصویری مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۲

برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را در دوره‌های بدون کنکور دارند و در زمان ثبت نام رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند، روشی برای مشاهده نتایج خود وجود دارد. به دنبال طی کردن مراحل زیر، می‌توانید نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنید:

1. مراجعه به وبسایت سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه “جامع علمی کاربردی”.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی بخش 1

2. برای مرحله اول اعلام نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، روی “اعلام نتیجه دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آزمون مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲” کلیک کنید. و اگر می‌خواهید نتیجه پذیرش در دوره کارشناسی را ببینید، روی لینک “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲” کلیک کنید.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی بخش 2

3. برای مرحله دوم اعلام نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و مرحله دوم دریافت نتایج کارشناسی ناپیوسته، با توجه به مقطع تحصیلی خود، فرم موردنیاز را پر کنید و با فشردن گزینه “مشاهده نتیجه”، نتیجه خود را بررسی کنید.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی بخش 3

4. برای مرحله سوم اعلام نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و مرحله سوم دریافت نتایج کارشناسی ناپیوسته،

شماره پرونده در رسید ثبت نامی که در پایان مرحله نام‌نویسی دریافت کرده‌اید، درج می‌شود. در صورت عدم دسترسی به آن، می‌توانید درخواست بازیابی شماره پرونده خود را از طریق سایت سازمان سنجش ثبت کنید.

همچنین، پذیرفته شدگان باید پس از مشاهده نتایج خود، با مراجعه به سامانه هم‌آوا دانشگاه علمی کاربردی، جزئیات ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای نام‌نویسی در دانشگاه مورد قبول خود را بدست آورند. نشانی محل موسسه قبولی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است.

بیش تر بخوانید: شهریه دانشگاه علمی کاربردی

بیش تر بخوانید: دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام پس از اعلام نتایج در دانشگاه علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲

  1. شش قطعه عکس پرسنلی به ابعاد ۴*۳
  2. اصل و تصویر شناسنامه
  3. اصل و تصویر کارت ملی
  4. اصل و تصویر دیپلم کامل متوسطه
  5. فرم تأییدیه معدل برای داوطلبانی که دیپلم کامل متوسطه را دریافت نکرده‌اند
  6. مدرک وضعیت نظام وظیفه برای آقایان
  7. گواهی اشتغال به کار همراه با آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر برای پذیرفته‌شدگانی که در حال انجام کار هستند.

بیش تر بخوانید: سامانه هم آوا

مشاوره درباره زمان اعلام نتایج در دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۲

با توجه به توضیحات ارائه شده در مقاله، متقاضیانی که قصد ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را دارند، می‌توانند نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود را در این دانشگاه را از طریق سایت سازمان سنجش بررسی کنند. سپس، داوطلبان به دو دسته پذیرفته شده و پذیرفته نشده تقسیم می‌شوند. کسانی که پذیرش شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دانشگاه مورد نظر یا با مراجعه به سایت آن، به ثبت‌نام نهایی خود بپردازند.

اما افرادی که قبول نشده‌اند، ممکن است با مطالعه دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ خود را برای ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی در دوره‌های بعدی آماده کنند. همچنین، آنها می‌توانند با بررسی نتایج ثبت‌نام‌های خود در دانشگاه‌های بدون آزمون، در صورت قبولی در یکی از دانشگاه‌ها، ثبت‌نام خود را در آنجا انجام دهند. در اینجا باید توجه داشت که متقاضیان دانشگاه‌های بدون کنکور می‌توانند در زمان ثبت‌نام، برای چند دانشگاه انتخابی خود، ثبت‌نام اولیه را انجام داده و سپس با توجه به نتیجه پذیرش، به ثبت‌نام نهایی خود بپردازند.

در نهایت، به عنوان مشاوره‌ای برای زمان اعلام نتایج در دانشگاه علمی کاربردی سال 1402 ، می‌توان گفت که افرادی که شرایط لازم برای ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲ را دارند، می‌توانند در مهلتی که برای نام‌نویسی تعیین شده است، اقدام به ثبت‌نام نمایند و شانس قبولی در این دانشگاه را امتحان کنند.

بیش تر بخوانید: اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی

بیش تر بخوانید: تحصیل همزمان با سربازی در دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402

اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402

برچسب ها

قبولی در دانشگاه علمی کاربردی نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور اسامی قبول شدگان دانشگاه علمی کاربردی سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی نتایج دانشگاه علمی کاربردی زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی درگاه مشاهده نتایج کاردانی جامع علمی کاربردی اعلام نتایج علمی کاربردی

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 1402

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل