تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

📚 خلاصه ای از مقاله ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403:

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

جزئیات کامل ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 و و همچنین زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 بیان شده است.

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

زمان ثبت نام امتحان تخصصی سال 1403 توسط وزارت بهداشت اعلام شده است. این امتحان از طریق sanjeshp.ir برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام مجدد برای افراد مستحقی که در دسته بندی رزمندگان و ایثارگران قرار دارند از تاریخ ۲۹ خرداد آغاز می‌شود. وبسایت ثبت نام برای امتحان تخصصی پزشکی در آدرس sanjeshp.ir در دسترس است و افراد واجد شرایط می‌بایست فرم ثبت نام خود را در این وبسایت تکمیل کنند.

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

تمامی مراحل برگزاری امتحان تخصصی کارشناسی ارشد پزشکی تحت عهده وزارت بهداشت است و مراحل اجرایی امتحان از طریق وبسایت سنجش پزشکی کشور انجام می‌شود. افراد علاقه‌مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی در سال 1403 باید پس از آگاهی از زمان ثبت نام، از طریق همان وبسایت نام نویسی خود را انجام دهند.

مهلت ثبت نام مجدد برای امتحان تخصصی وزارت بهداشت سال 1403 برای افراد مستحقی در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد خواهد بود.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته‌های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1403 از طریق دفترچه ثبت نام این امتحان در زمان مناسب منتشر خواهد شد و افراد بر اساس نوع مدرک تحصیلی مقطع پیشین خود می‌توانند در فرآیند ثبت نام امتحان تخصصی پزشکی نام نویسی کنند. در این مقاله به بررسی جزئیات کامل ثبت نام امتحان تخصصی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1403 می‌پردازیم.

بیش تر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

بیش تر بخوانید: سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال 1403

هر ساله، سازمان سنجش آموزش پزشکی که تحت نظارت وزارت بهداشت فعالیت می‌کند، مسئولیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد را بر عهده دارد. افرادی که در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مدرک لیسانس خود را کسب کرده‌اند و یا مدرک معادل با رشته تحصیلی مورد نظر در دفترچه ثبت نام آزمون دارند، می‌توانند برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1403 اقدام نمایند.

در سال گذشته، ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از تاریخ 30 بهمن ماه آغاز شد. معمولاً در هر سال، زمان ثبت نام ثابت است و از اواخر بهمن آغاز می‌شود. با این حال، برخی اوقات مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به ماه اردیبهشت و پیش از برگزاری آزمون موکول می‌شود.

با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته و اطلاعیه‌های منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1403 از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا چند روز ادامه خواهد داشت. توجه داشته باشید که تمام اطلاعات داوطلب باید به درستی وارد شود تا در مرحله نهایی مشمولیتشان تایید شود.

مهلت مجدد ثبت نام برای مشمولان سهمیه رزمندگان و ایثارگران در روزهای 29 و 30 خرداد ماه خواهد بود.

افرادی که قصد ثبت نام در این فرآیند را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1403، مقاله زیر را مطالعه کنند. تمامی اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در این مقاله توضیح داده شده است.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

بیش تر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

بیش تر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

آموزش تصویری ثبت نام در آزمون کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

در صورت تمایل به ثبت نام در آزمون کنکور ارشد وزارت بهداشت، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا به وبسایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنید و در قسمت مربوطه بخش کارشناسی ارشد را انتخاب کنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 1

 

2. در صفحه باز شده، بر روی لینک “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” کلیک کنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 2

 

3. تیک گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” را فعال کنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 3

 

4. با فعال کردن گزینه “ورود با کدملی” و وارد کردن کدملی خود در کادر مشخص شده، بر روی دکمه “مشاهده” کلیک کنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 4

 

5. هزینه آزمون را پرداخت کنید. بر روی عبارت “پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 5

 

6. در این قسمت، گزینه “آزمون کارشناسی ارشد 1403 رشته اول” را انتخاب و گزینه “ادامه” را بزنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 6

 

7. اگر اطمینان دارید، بر روی “پرداخت هزینه ثبت نام” کلیک کنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 7

 

8. در صفحه جدید، اطلاعات شخصی خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید و گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” را بزنید.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بخش 8

 

9. سپس، اطلاعات کارت بانکی خود را در بخش‌های مشخص شده وارد کرده و در آخر بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید. (اگر در دو رشته آزمونی شرکت می‌کنید، باید هزینه آزمون را برای رشته دوم نیز پرداخت کنید.)

10. پس از پرداخت هزینه، مجدداً وارد سایت شده و با وارد کردن کدملی خود در کادر مشخص شده، فرم تقاضانامه مربوطه را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید:  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری

بیش تر بخوانید: ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

شرایط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403، داوطلبان باید شرایط زیر را مراعات کنند:

  • – داوطلبان باید با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، شرایط ثبت نام در رشته‌های محبوب مانند مامایی، پرستاری و سایر رشته‌های مرتبط را بررسی کنند.
  • – فقط افرادی که در وضعیت‌های مختلفی از نظر موقعیت تحصیلی، نظام وظیفه، طرح نیروی انسانی و … قرار دارند و شرایط لازم را دارند، می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 شرکت کنند. در ادامه، این شرایط و قوانین ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توضیح داده می‌شود.
  • – برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1403، داوطلبان باید دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته امتحانی خود باشند. این مدارک باید توسط وزارت علوم یا وزارت بهداشت تایید شده باشند.
  • – دانشجویان سال آخر که می‌خواهند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند، باید گواهی فارغ التحصیلی تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ را ارائه دهند.
  • – در طول دوره کارشناسی ارشد یا دیگر مقاطع تحصیلی، اشتغال به تحصیل همزمان در دانشگاه یا موسسات آموزشی و تحقیقاتی دیگر مجاز نیست.
  • – دانشجویان کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باید قبل از اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی، انصراف قطعی دهند.
  • – دانشجویانی که از تحصیل محروم شده‌اند یا از ادامه تحصیل منصرف شده‌اند، می‌توانند پس از تسویه حساب با دانشگاه محل تحصیل، در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند. اما دانشجویان محروم از تحصیل مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته قبلی خود نیستند.
  • – برای برخی رشته‌های مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که نیاز به سابقه کار بالینی دارند، داوطلبان باید حداقل دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی در بخش‌های بیمارستانی داشته باشند. این سابقه باید تا تاریخ ۳۱ شهریور 1403 برقرار باشد.
  • – ثبت نام و ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان قبل از انجام خدمات مشمولانه بلامانع است و این داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون هستند.

بیش تر بخوانید: ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

بیش تر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور وزارت بهداشت

مدارک موردنیاز برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

در هنگام ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، بایستی مدارک موردنیاز را طبق دستورالعمل ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، آماده کنید و اطلاعات مربوط به آن‌ها را به درستی در فرم ثبت نام وارد کنید. مدارک ارسالی پس از قبول در دانشگاه و در مرحله ثبت نام نهایی، مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت وجود خطا یا عدم تطابق اطلاعات و مدارک، عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود. (در ادامه مقاله، مدارک تحصیلی موردنیاز برای بارگذاری نیز ذکر شده است.)

  1. بارگذاری یک قطعه عکس به ابعاد 4 * 3، که مربوط به سال جاری باشد، بدون حاشیه و خط خوردگی. همچنین فرمت عکس باید jpg و حجم آن بین 20 تا 100 کیلوبایت باشد.
  2. ارسال تصویر صفحه اول و توضیحات صفحه آخر شناسنامه.
  3. بارگذاری تصویر کارت ملی (هر دو رو و پشت).
  4. وارد کردن کد 12 رقمی سهمیه رزمندگان و ایثارگری (برای فعال سازی سهمیه، باید به سازمان‌های ذیربط مراجعه نمایید).

مدارک تحصیلی موردنیاز برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، شرکت کنندگان باید مدارک مربوط به رشته های تحصیلی مشخص شده را در اختیار داشته باشند. در جدول زیر، تعدادی از رشته های پرطرفدار به طور مختصر آورده شده است. برای اطلاعات بیشتر، داوطلبان می‌بایست به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 1

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 2

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 3

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 4

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 5

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 6

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 7

رشته های ارشد وزارت بهداشت بخش 8

بیش تر بخوانید: رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد

بیش تر بخوانید: طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

دانلود دفترچه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

در اغلب موارد، فایل راهنما برای این آزمون که در تاریخ‌های 4 و 5 خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد، چند روز قبل از شروع مهلت ثبت نام منتشر می‌شود و برای متقاضیان قابل دسترس است.

این فایل شامل اطلاعاتی درباره زمان و روش ثبت نام، تاریخ برگزاری آزمون، سهمیه‌ها، شرایط و مدارک مورد نیاز، رشته‌های ارائه شده توسط دانشگاه‌ها و غیره است. شما می‌توانید از طریق سایت ثبت نام و یا لینک موجود در جدول زیر به این فایل راهنما دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 کلیک کنید.

بیش تر بخوانید: رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

نکات قابل توجه در رابطه با ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

برای آزمون ارشد گروه پزشکی، تمام رشته‌ها به صورت تک مرحله‌ای برگزار می‌شوند، به استثنای رشته مددکاری.

  1. در صورت داشتن شرایط لازم، متقاضیان می‌توانند در دو رشته امتحانی با زمان‌های مختلف شرکت کنند. اما امکان انتخاب و شرکت در دو رشته از یک نوبت وجود ندارد.
  2. شرکت در مجموعه امتحانی تجمیعی که یک دفترچه سوال مشترک دارند، در صورت داشتن شرایط موردنیاز ممکن است.
  3. قبل از پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، حتماً اطلاعات مربوط به رشته یا رشته‌های انتخابی خود را به دست آورید. زیرا در صورت عدم شرکت، مبلغ پرداختی استرداد نمی‌شود.
  4. مرکز سنجش آموزش پزشکی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات درج شده در اطلاعات ندارد و داوطلب مسئولیت دقت لازم را در وارد کردن آن‌ها باید بپذیرد.
  5. تغییر رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون پس از ثبت نهایی در هیچ مرحله قبلی و بعدی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  6. در نظر داشته باشید که هزینه ثبت نام در هر رشته امتحانی برای افرادی که در مهلت تمدید ثبت نام می‌کنند، بیشتر است. بنابراین، بهتر است در اولین فرصت ثبت نام خود را انجام داده و دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دریافت کنید.

بیش تر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بیش تر بخوانید: منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تاثیر سهمیه در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

تعیین سهمیه در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای گروه‌های خاصی انجام می‌شود. این گروه‌ها شامل رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و افراد استعداد درخشان است. این افراد با کسب نمره حدنصاب قبولی می‌توانند جزو 30 درصد از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد باشند. بقیه ظرفیت دانشگاه‌ها برای افراد عادی بدون سهمیه اختصاص دارد. در ادامه، سهمیه رزمندگان، ایثارگران و استعداد درخشان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توضیح داده می‌شود.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

25 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها برای افراد زیر اختصاص دارد:

– فرزندان و همسران شهدا، آزادگان و جانبازان با سهمیه 25 درصد و بالاتر (باید حداقل 70 درصد نمره علمی در گزینش آزاد را کسب کنند.)
– رزمندگان به شرط کسب 80 درصد نمره حدنصاب علمی در گزینش آزاد را کسب کنند.

5 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها برای افراد زیر اختصاص دارد:

– جانبازان کمتر از 25 درصد و فرزندان و همسران جانبازان کمتر از 25 درصد (باید حداقل 70 درصد نمره حدنصاب علمی را در گزینش آزاد کسب کنند.)
– همسران و فرزندان رزمنده با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه جنگ (باید حداقل 70 درصد نمره علمی را در گزینش آزاد کسب کنند.)

سهمیه استعداد درخشان در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه استعداد درخشان را دارند، باید آیین‌نامه تسهیلات ادامه تحصیل استعدادهای درخشان وزارت بهداشت را مطالعه کنند. سپس، در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، می‌توانند از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنند.

بیش تر بخوانید: رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت

 

برای دانلود فایل pdf مطلب روی دانلود مقاله کلیک کنید.

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

برچسب ها


  1. سولماز گفت:

    سلام . اگر من در آزمون ارشد مشاوره ، زبان خارجه را صفر درصد بزنم ولی بقیه دروس را ، همگی را بین ۶۰الی۷۰ درصد بزنم ، آیا روزانه یا شبانه نوبت دوم دانشگاههای دولتی معتبر و مطرح ، قبول می گردم ؟ پیشاپیش از مشاور این صفحه ، واسه جوابشون ، سپاسگزاری می نمایم .

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام ، بله اگه این درصدهایی که میفرمایین رو بیارین، میتونید رتبه بسیار عالی جهت قولی در دانشگاه های سراسری کسب کنید.

  2. سروین گفت:

    سلام لطفا سوال پایین ، مربوط به دوستمون را پاسخ دهید چون سوال من هم دقیقا مثل سوال آخرین نفری هست که اینجا سوال گذاشته و شما پاسخ ندادید . خواهشاً آخرین سوال ، قبل از سوال من را پاسخ دهید . سوال زیر یا سوال ذیل کامنت من 👇

  3. آلاله گفت:

    سلام . اگر ارشد در رشته غیرمرتبط با مدرک کارشناسی ثبت نام کنم ، چه منافع یا چه مضراتی ممکنه در آینده شغلی پیش بیاره احتمالا ؟

  4. رادین گفت:

    سلام . من میخواستم در کنکور ارشد ثبت نام کنم و دوتا رشته مددکاری و مشاوره را دقیقاً به یک اندازه دوست دارم و کاملا اندازه همدیگه دوست دارم و تنها موردی که هست اینه که میخوام بدونم آینده مددکاری بهتره یا مشاوره ؟ بازم میگم واسم هیچ فرقی نداره مددکاری یا مشاوره . فقط واسم مهمه که بدونم فرصت شغلی کدومشون بیشتره ؟ مرسی از مشاور این پِیج واسه راهنمایی که قراره بنویسن اینجا واسم .

  5. سوسن گفت:

    ارشد وزارت علوم بهتره یا وزارت بهداشت ؟ خواهشاً بفرمایید اصلا رشته مددکاری اجتماعی واسش شغل هست که بخوام ارشد بخونم چون اونقدر سرمایه ندارم که بخوام مرکز خدمات مددکاری تاسیس کنم

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام از لحاظ ارزش مدرک فرقی ندارن هر دو معتبر هستن و کسی نمیتونه ایرادی بگیره. تو جذب شدن برای کار معمولا دانشجوهای وزارت بهداشت شانس بیش تری برای قبولی دارن. اینکه کار هست یا نه به خیلی عوامل مانند شهر و تجربه و پشتکار شما داره اگر تلاش کنید کار هم پیدا میکنید.

  6. شیما گفت:

    سلام . شما به عنوان یه مشاور چه رشته ای را واسه ارشد و ادامه تحصیل پیشنهاد میکنید ؟ چون من علاقه خاصی به رشته خاصی ندارم و ارشد میخوام رشته ای بخونم که بازارکار بهتری داره . دوست دارم در آزمون استخدام معلم پرورشی آموزش و پرورش شرکت کنم . آیا همین لیسانس مددکاری که دارم باهاش میتونم در ازمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش شرکت کنم یا باید ارشد در رشته خاصی تحصیل کنم که بتونم در آزمون استخدام معلم پرورشی شرکت کنم ؟

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام سوال شما خیلی کلی هست نمیشه به این راحتی یه رشته خاص معرفی کرد و باید خیلی مسائل بررسی بشه.ولی برای شرکت در آزمون آموزش و پرورش علوم تربیتی میتونه رشته مناسبی باشه.

  7. بهمن گفت:

    سلام . شما گفتین برای معلم شدن بهتره که ارشد علوم تربیتی بخونم . حالا اگر بخوام در دانشگاههای سطح پایین ، استاد بشم ، یعنی ارشد را هم فلسفه بخونم ؟ و اینکه درآمد یه استاد معمولی دانشگاه که چند کلاس در یه دانشگاه برداشته ، بیشتره یا یه معلم پرورشی مدرسه ؟ ممنون از پاسخ شما .

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام معمولا الان برای استاد دانشگاهی مدرک دکتری میخوان خ سخت پیش میاد با ارشد استاد دانشگاه بگیرن. مسلما استاد دانشگاهی بیشتر خواهد بود البته به شرطی که تعداد کلاس هاش بالا باشه.

  8. بهمن گفت:

    سلام . من لیسانس فلسفه دارم . به نظر شما مشاور محترم ، کنکور ارشد را هم در رشته فلسفه شرکت کنم یا ارشد را یک رشته غیرمرتبط بخونم ؟ اگر بخواهم در آینده در دانشگاه تدریس کنم به عنوان استاد یا بخوام در آزمون استخدام معلمی و یا دبیری آموزش و پرورش شرکت کنم ، آیا مهمه که لیسانسم و فوق لیسانسم ، هر دو ، فلسفه باشه یا مثلا اگر ارشد را رشته منطق بخونم ؟ تاثیری داره ؟ یا اولویت با کسانی است که مدرک کارشناسی و مدرک ارشد مُتَجانِس و هَمگِن داشته باشن ؟

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام برای اینکه بتوانید در آزمون های استخدامی شرکت کنید محدودیت یکسان بودن رشته در کارشناسی و ارشد را ندارید و مشکلی از این بایت نیست. اگر هدف شما معلمی یا دبیری هست توصیه می شود در ارشد رشته علوم تربیتی را انتخاب نمایید.

  9. رزم آرا گفت:

    سلام من کنکور ارشد رشته اولم را مشاوره و رشته شناور را مددکاری زدم . به مشاوره خانواده و مددکاری هم به یه اندازه علاقه دارم و جفتش هیچ فرقی واسم نداره . میخوام بعد ارشد ، دوره های مهارت حرفه ای را هم بگزرونم که بتونم یا مرکز مشاوره خانواده یا مرکز خدمات مددکاری بزنم و جفتشم دوست دارم و فرقی نمیکنه چه مرکزی بزنم . فقط میخوام بدونم بعد از مدرک ارشد و جور کردن جواز تاسیس مرکز ، چه مرکزی بزنم ؟ الان مراکز مشاوره خانواده بیشتر کار میکنن یا مراکز مددکاری ؟ مراکز مشاوره الان در جامعه سرش شلوغ تره یا مراکز مددکاری ؟ لطفاً یه جواب کوتاه بدهید و مهم نیست در چه شهری هستم ، لطفاً به مراحل دریافت مجوز تاسیس مرکز هم ورود نکنید ، فقط کوتاه بگید الان مراکز مشاوره خانواده درآمد بیشتری دارن یا مراکز مددکاری ؟ الان در جامعه مردم بیشتر سراغ مراکز مشاوره خانواده میرن یا بیشتر سراغ مراکز خدمات مددکاری اجتماعی میرن ؟ مرسی و سپاس از پاسخ شما مشاور گرانقدر .

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام ببینید سوال شما خیلی کلی هست و نمیشه در یک جمله گفت کدوم بهتره چرا که مشاوره خانواده داریم ماهی ۱۰۰ میلیون درامدشه یکی داریم اجاره دفترشم نمیتونه در بیاره. تو مددکاری هم به همین صورت. ولی در حالت و وضعیت کنونی جامعه و افزایش فشار و استرس و مشکلات خانوادگی اقبال به مشاوره خانواده بیش تر است. البته گفتم به خیلی عوامل دیگه بستگی داره مانند شهر و حتی منطقه و فرهنگ اون شهر.

  10. پرویزی گفت:

    سلام . من کاردانی معدن و کارشناسی ناپیوسته مددکاری دارم . آیا بااینکه کاردانیم و کارشناسیم باهم متفاوتن ، بازم میتونم در کنکور ارشد مددکاری ۱۴۰۳ وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      سلام وقت بخیر بله برای شرکت در آزمون مشکلی ندارید چون زده کارشناسی رشته مددکاری تمامی گرایش ها میتونن در آزمون شرکت کنند ولی در صورت قبولی احتمالا پیش نیازهای زیادی را باید پاس کنید.

  11. احسان گفت:

    سلام . مدرک کاردانی من مهندسی استخراج معدن از دانشگاه آزاد اسلامی هستش و مدرک کارشناسیم مددکاری علمی کاربردی هستش .

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام احسان عزیز در داخل دفتره زده کارشناسی مددکاری اجتماعی تمامی گرایش ها مجاز به شرکت در کارشناسی ارشد مددکاری هستند. شما ثبت نام خود را انجام دهید در صورت قبولی به احتمال زیاد تعداد واحدهای پیش نیاز زیادی خواهید خورد.

  12. احسان گفت:

    سلام . چرا امکان پذیر نیست که با مدرک مددکاری اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در کنکور ارشد مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت شرکت کنم ؟ به چه دلیل ؟ یعنی وزارت بهداشت مدرک علمی کاربردی را معتبر نمیدونه ؟

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      با سلام آقا احسان عزیز هیچ ارگانی نمی تواند اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی را زیر سوال ببرد چون زیر نظر وزارت علوم می باشد. مدرک کاردانی شما هم مددکاری اجتماعی می باشد؟ اگر کاردانی و کارشناسی شما مددکاری باشد امکان ثبت نام دارید.

  13. پرویز گفت:

    درود و سلام . من لیسانس مددکاری از دانشگاه علمی کاربردی دارم و آیا میتونم با مدرک علمی کاربردی در کنکور ارشد مددکاری وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

  14. کیمیا گفت:

    سلام هنگام انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، امکان ویرایش معدل هست؟

    • سامانه ندای مشاور گفت:

      اگر منظورتون بعد از اتمام زمان ثبت نامه خیر متاسفانه. مگر اینکه درخواست خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنید. ولی اگر ثبت نام تمام نشده باشد بله امکان پذیر می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل