تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

📚 خلاصه ای از مقاله ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد:

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

در این مقاله ، ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد ، نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد و زمان ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد ارائه شده است

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد
برای مشاوره درباره ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد با کادر مجرب سامانه ندای مشاور تماس بگیرید
تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره
9099071375
پاسخگویی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ۸-۲۴ صورت می گیرد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

برای پذیرفتگان دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم در این فرایند ثبت نام اینترنتی می باشد که در این ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده بایستی با مراجعه با سایت دانشگاه پذیرش شده اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند که با عنوان ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد شناخته می شود. این ثبت نام هفت تا ده مرحله دارد که در این مقاله به این مراحل اشاره خواهیم نمود. لازم به ذکر می باشد که داوطلبان بایستی قبل از ثبت نام حضوری و مراجعه به دانشگاه این ثبت نام را انجام دهند.

زمان شروع و نحوه ورود به ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

همانگونه که در بخش ابتدایی بیان شد ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد در واقع پس از اعلام نتایج دانشگاه آزاد و مشخص شدن پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد شروع می گردد. از این رو شروع فرایند ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه را می توان اواخر شهریور ماه و برای ورودی بهمن را اواخر دی  ماه تخمین زد. از این رو در بازه زمانی فعال شدن لینک ثبت نام داوطلبان بایستی به سایت دانشگاه مورد نظر وراجعه نمایند. پس از ورود به این سایت بایستی به بخش آموزش سایت مراجعه نمایند. در این بخش از سایت در صورت فعال شدن ثبت نام داوطلبان بایستی از طریق آیکون ثبت نام جدیدالورود و وارد نمودن کد ملی داوطلب فرایند ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد شروع نمایند.

مرحله اول در ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

مرحله اول ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد اصلاح مشخصات فردی می باشد. در این مرحله داوطلبان پس از ورود به سامانه بایستی مشخصات فردی خود را که در سامانه ثبت شده را تایید و در صورت نقص و ایراد آن را اصلاح نمایند. پس از این اقدامات با کلیک بر روی آیکون مرحله بعدی وارد مرحله بعدی ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد شوند.

مرحله دوم ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

پس از اصلاح مشخصات فردی داوطلبان بایستی در مرحله دوم اقدام به وارد نمودن اطلاعات خانوادگی و شغلی خود نمایند. در این مرحله داوطلبان اطلاعات شغلی والدین خود به همراه تعداد اعضای خانواده را بایستی وارد نمایند و با کلید بر روی گزینه مشخص وارد مرحله سوم شوند.

مرحله سوم در ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

در مرحیه سوم از فرایند ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی اطلاعاتی در زمینه سوابق تحصیلی خود را در سامانه بارگزاری نمایند. این اطلاعات در واقع شامل نام ، آدر و شماره تماس مدرسته دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی داوطلب می باشد.

مرحله چهار ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

این مرحله که با عنوان مرحله مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویی می باشد داوطلبان به یک سری سوالات بایستی پاسخ دهند و در نهایت می توانند آمادگی خود را برای برخورداری از خدمات مشاوره رایگان دانشگاه اعلام نمایند.

مرحله پنجم در ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

در مرحله پنجم از ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی اقدام به تایید تعهدات دانشگاهی نمایند. لازم به ذکر می باشد بدون تایید این تعهدات امکان ورود به مرحله بعد وجود نخواهد داشت.

مرحله ششم در ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

مرحله ششم در واقع مرحله بارگزاری مدارک داوطلبان می باشد. این مدارک شامل مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی داوطلب می باشد. کدارک شناسایی همان شناسنامه تمامی صفحات ، کارت ملی و عکس سال جاری داوطلب می باشد. مدارک تحصیلی نیز مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلب است.

مرحله هفتم و پایانی در ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

مرحله هفتم یا همان مرحله پایانی در واقع مرحله بازنگری و تایید اطلاعات می باشد. رد این مرحله داوطلبان بایستی تمامی اطلاعات و بخصوص مدارکی را که در این مراحل ثبت نموده اند مورد تایید نهایی قرار دهند. پس از این مرحله شماره دانشجویی داوطلبان مشخص و به اطلاع می رسد.

پس از این اقدامات و دریافت شماره دانشجویی داوطلب بایستی با در دست داشتن اصل مدارک و فرم های ثبت نام تکمیل شد در زمانبندی اعلام شده از سوی دانشگاه برای ثبت نام خضوری خود اقدام نماید.

مطالب مفید

برای مشاوره درباره ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد با کادر مجرب سامانه ندای مشاور تماس بگیرید
تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره
9099071375
پاسخگویی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ۸-۲۴ صورت می گیرد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

برچسب ها

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد زمان ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد , نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد , زمان ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد , ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل