تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402

📚 خلاصه ای از مقاله دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402:

دانلود دفترچه دانشگاه پیام نور

در این مقاله جزئیات دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ به همراه لینک مستقیم دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1401 ارائه شده است

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402

یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور، دانشگاه پیام نور، سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن، دانشجو می‌پذیرد. افرادی که تمایل به پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور دارند، باید در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و در بخش دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402، اقدام به دریافت آن نمایند.

  دانلود دفترچه دانشگاه پیام نور

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور عموماً همزمان با ثبت نام دانشگاه‌های پیام نور یا قبل از شروع ثبت نام در این دانشگاه‌ها منتشر می‌شود. تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ۱۴۰۱ نیز توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود.

برای این که داوطلبان در فرایند ثبت نام دانشگاه پیام نور عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند و در این ثبت نام در رشته محل مورد نظر خود پذیرش کسب نمایند بایستی با دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور نسبت به موارد مطرح در آن اطلاعات دقیقی داشته باشند. چرا که در فرایند ثبت نام داوطلبان مواردی مطرح می باشد که در داخل دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور به طور کامل توضی داده شده است.

در این دفترچه، شرایط ثبت نام، ضوابط مرتبط با اتباع و نظام وظیفه، سهمیه‌ها و تعهدات، راهنمای ثبت نام و لیست رشته‌های موجود در دانشگاه پیام نور قرار دارد. در ادامه این مقاله، لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ برای ورودی مهر و بهمن ارائه شده است.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور 1402

در دانشگاه‌های سراسری از قبیل دانشگاه پيام نور، به طور معمول در دو نیمسال تحصیلی، یعنی نیمسال اول (مهر) و نیمسال دوم (بهمن)، علاقه‌مندان را بدون برگزاری آزمون و براساس سوابق تحصیلی خود پذیرش می‌دهند. بنابراین، رشته‌های بدون کنکور پيام نور مربوط به هر دو ورودی مهر و بهمن، به صورت جداگانه و در قالب دو دفترچه روی سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور قرار می‌گیرند.

دانشگاه پیام نور در دو ورودی مهر و بهمن ماه همه ساله اقدام به پذیرش دانشجو از میان داوطلبان دارای شرایط می نماید. برای این منظور نیز ابتدا اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور در بازه های زمانی مشخصی می نماید. از این رو داوطلبان می توانند برای دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور براساس زمانبندی اعلامی از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

☑️ نکته: همانند سال گذشته، در سال جاری نیز برای علاقه‌مندان به ثبت نام در کنکور دانشگاه پيام نور، دو دفترچه جداگانه (برای کسانی که در کنکور ثبت نام کرده‌اند و برای کسانی که ثبت نام نکرده‌اند) منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام پیام نور ورودی مهر

دفترچه و لیست رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پيام نور، همزمان با ثبت نام دانشگاه‌های پيام نور یا مدتی قبل از شروع ثبت نام این دانشگاه‌ها، منتشر می‌شود. زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه پيام نور در نیمسال مهر 1402 هنوز مشخص نشده است، اما سال گذشته این راهنما در تاریخ 14 مرداد ماه منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور ورودی بهمن

همچنین به دلیل اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور هنوز مشخص نشده است، تاریخ دقیق انتشار دفترچه آن نیز در دسترس نمی‌باشد. در سال گذشته، دفترچه ثبت نام بدون کنکور پيام نور بهمن ماه در اواخر آذر ماه منتشر شد و منتظر است که بازه زمانی مشابهی برای امسال تکرار شود.

زمان انتشار دفترچه دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

نحوه دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه 1402

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1402

همانطور که قبلاً اشاره شد، علاوه بر ورودی نیمسال دوم رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور، پذیرش بدون آزمون برای ورودی مهر نیز به عنوان تکمیل ظرفیت برگزار می‌شود. برای ورودی مهر، دفترچه راهنمای جداگانه‌ای منتشر می‌شود.

با توجه به روند اخیر و به ویژه سال گذشته، که لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چند روز قبل از شروع مهلت ثبت نام منتشر می‌شد، پیش‌بینی می‌شود که لینک دانلود دفترچه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 مهر ماه نیز در مرداد ماه منتشر شود. در ادامه، دفترچه ثبت نام پیام نور ورودی مهر 1401 را برای آشنایی داوطلبان درج کرده‌ایم.

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1401 کلیک کنید

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1402

همانطور که قبلاً اشاره شد، دانشگاه پیام نور سالیانه دو بار برای نیمسال اول، یعنی مهر، و نیمسال دوم، یعنی بهمن، پذیرش بدون آزمون دارد. به طور معمول، برای هر دوره پذیرش، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در زمان مشخصی منتشر می‌شود.

در حال حاضر، سازمان سنجش هیچ اطلاعیه‌ای درباره لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1402 منتشر نکرده است. با این حال، باید بدانید که این لینک همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 فعال خواهد شد. در ادامه، دفترچه ثبت نام پیام نور ورودی بهمن 1401 را برای آشنایی داوطلبان درج کرده‌ایم.

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1401 کلیک کنید

لطفاً به یاد داشته باشید که پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1402، این اطلاعات به روزرسانی خواهند شد.

✔ برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402، می‌توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

محتوای دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور 1402

اگرچه برای ثبت نام بدون کنکور پيام نور در هر نیمسال تحصیلی (مهر و بهمن) دو دفترچه جداگانه منتشر می‌شود، اما عناوین و محتوای آنها از نظر محتوا تقریباً یکسان است. در ادامه فهرستی از مطالب دفترچه‌ها ذکر شده است که برای مشاهده جزئیات بیشتر، بایستی به دفترچه مربوط به نیمسال مورد نظر مراجعه نمایید.

☑️ فصل اول: شرایط و ضوابط ثبت نام

  • مقدمه و نکات مهم
  • جدول زمان‌بندی پذیرش
  • شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته
  • سهمیه‌ها و تسهیلات
  • مقررات وظیفه عمومی
  • شرایط ویژه اتباع خارجی
  • مراحل ثبت نام و پذیرش
  • مدارک لازم
  • نحوه تکمیل فرم تقاضانامه
  • جداول مربوط به استان‌ها، شهرستان‌ها، بخش و کد بخش، نام و کد کشورهای خارجی، وزارتخانه‌ها
  • جداول گروه‌بندی عناوین دیپلم‌ها و مدرک پیش‌دانشگاهی

☑️ فصل دوم: توضیحات، شرایط و ضوابط کلی پذیرش دانشجو و نحوه انتخاب رشته

  • شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو
  • روش گزینش دانشجو
  • گزینش بومی
  • انتخاب رشته
  • لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ های سراسری

☑️ فصل سوم: مشخصات و شرایط پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

  • فرم مربوط به عنوان رشته تحصیلی دو سال آخر دوره دبیرستان یا هنرستان و سال اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی
  • فرم انصراف دانشجویان شاغل به تحصیل
  • فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی

?از جمله بخش های مهم در تمامی دفترچه های ثبت نام از جمله دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور بخش می باشد که به بیان شرایط و ضوابط ثبت نام اختصاص دارد. در این بخش از دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور داوطلبان با این شرایط آشنا می گردند. از جمله این شرایط می توان به داشتن مدرک پیش دانشگاهی اشاره نمود. البته داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی را ندارند می توانند مدرک معادل آن را ارائه نمایند.

?از مهمترین و کاربردی ترین بخش های دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور بخشی می باشد که اختصاص به بیان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارد. در این بخش از دفترچه داوطلبان بایستی با مطالعه این رشته محل ها و انتخاب و یاداشت کد رشته های مورد نظر خود در فرایند ثبت نام دانشگاه پیام نور این کد رشته ها را در بخش های تعیین شده وارد نمایند. به همین جهت مهمترین بخش دفترچه را می توان همین بخش بیان نمود.

?در بخشی از دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور داوطلبان می توانند فرم های متعددی را که نیاز است در فرایند ثبت نام حضوری خود تکمیل و به دانشگاه پیام نور تحویل دهند موجود می باشد. از جمله این فرم ها می توان به فرم پیش ثبت نام دانشگاه پیام نور ، فرم گواهی تحصیل و یا انصراف از دانشگاه پیام نور اشاره نمود

?در بخشی از دفترچه نیز داوطلبان می توانند از میزان شهریه دانشگاه پیام نور در قالب جدولی اطلاع حاصل نمایند. در این جدول به صورت جداگانه به بیان دقیق میزان این شهریه پرداخته شده است. همچنین در داخل دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور داوطلبان می توانند نسبت به فرایند ثبت نام نیز اطلاعات مناسبی را کسب نمایند. در این بخش از دفترچه مراحل ثبت نام از جمله مرحله اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه پیام نور نیز آمده است که می تواند برای داوطلبان مفید واقع گردد.

همانطور که اشاره شد، در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور، لیست رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور ، شهریه دانشگاه پیام نور، نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و … ذکر شده است. در صورتی که پس از تکمیل ثبت نام، مشخص شود که دارای یک یا تعدادی از شرایط نام برده نبوده‌اید، پذیرش شما لغو خواهد شد. بنابراین، پس از اطلاع از تمامی ضوابط تعیین شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور و ثبت کد رشته‌های مورد نظر، اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – لینک دریافت 1402

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل