تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

📚 خلاصه ای از مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 ورودی مهر و بهمن با شروع ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد درقالب دفترچه بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و دفترچه بدون کنکور کاردانی آزاد می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های معتبر کشور است که هر ساله به دو صورت با کنکور و بدون کنکور از دانشجویان ثبت نام به عمل می آورد. داوطلبانی که علاقه دارند به صورت بدون آزمون وارد این دانشگاه شده و به تحصیل بپردازند، با دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، با توجه به شرایظ سوابق تحصیلی خود، می توانند در یکی از نوبت های مهر یا بهمن ماه بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. امکان ثبت نام بدون کنکور آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته فراهم می باشد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد، لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 هم فعال می شود و داوطلبان باید پس از مطالعه قسمت های مختلف دفترچه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود که همزمان با شروع ثبت نام لینک دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 فعال می شود. علاقه مندان به ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید ابتدا به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نموده و دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود نمایند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه های آزاد 1402 از آبان ماه اغاز شده و دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 نیز منتشر شده و لینک دانلود در ادامه ارائه شده است.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

معمولا چند روز پیش از آغاز ثبت نام، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دفترچه ای را که حاوی کد رشته های هر یک از مقاطع تحصیلی می باشد، از طریق سایت خود منتشر می کند. علاوه بر لیست رشته ها، جزئیاتی از قبیل زمان، نحوه، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مدارک، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ظرفیت پذیرش دانشجو، واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده هر یک از رشته ها نیز در این دفترچه ذکر می گردند. همان طور که اشاره کردیم، دفترچه های مرتبط با هر یک از نیمسال های تحصیلی به تفکیک مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) تدوین و منتشر می گردند.

دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد شامل شرایط و ضوابط، مدارک، زمان، نحوه و هزینه ثبت نام، سهمیه، مقررات وظیفه عمومی، مقررات انصراف از تحصیل، ضوابط اتباع غیر ایرانی، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 می باشد که لازم است هر داوطلب پیش از ثبت نام از آنها مطلع شود، از این رو در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 را برای هر مقطع ارائه داده ایم.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال مهر 1402 : 5 مرداد

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال مهر 1402 : 18 مرداد

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال مهر 1402 : 18 مرداد

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیمسال مهر 1402 : 25 تیر ماه

همچنین زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی 1402 فعلا مشخص نشده و به محض منتشر شدن در همین صفحه قرارداده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شماره دانشجویی دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

متقاضیان ادامه تحصیل در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده برای ورودی نیمسال اول تحصیلی لازم است دفترچه مقطع مورد نظرخود را از سایت دانشگاه آزاد azmoon.org دریافت نمایند. داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید هستند می توانند دفترچه‌ی کاردانی پیوسته و داوطلبانی که جزو فارغ الاحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند بایستی دفترچه کاردانی ناپیوسته را دانلود کرده و از میان کد رشته محل های مندرج در این دفترچه‌ها مطابق با شرایط خود انتخاب کنند.

دفترچه ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی 1402 منتشر شده و  می توانید با کلیک بر روی لینک مقطع مورد نظر خود دانلود و دریافت کنید. برای انجام ثبت نام ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد را متناسب با مقطع موردنظر خود دانلود نمایید.

داوطلبان با مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم 3 ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های این مقطع شرکت نمایند. متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی پیوسته محدودیتی برای انتخاب رشته مورد علاقه خود ندارند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 1402

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته هستند می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده، رشته محل مورد علاقه خود را پیدا نمایند. دارندگان مدرک کاردانی محدودیتی برای انتخاب رشته دلخواه خود در دوره کارشناسی ناپیوسته نخواهند داشت.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 1402

دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی 1402 منتشر شده و  می توانید با کلیک بر روی لینک مقطع مورد نظر خود دانلود و دریافت کنید.

فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید تنها مجاز به انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع کاردانی پیوسته هستند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 1402

دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دانش آموختگان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم 3 ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی مجاز به انتخاب رشته از میان رشته محل های مقطع کاردانی ناپیوسته هستند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 1402

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402

دانشگاه آزاد ، در نیمسال دوم تحصیلی نیز به پذیرش داوطلبان می پردازد و ثبت نام بدون کنکور ترم بهمن از آبان ماه شروع شده و تا اواخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت. این مرحله از ثبت نام نیز بصورت اینترنتی و آنلاین بوده و سایت دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی www.azmoon.org به عنوان مجری برگزاری و ثبت نام این دوره می باشد که داوطلبان میتوانند در بازه زمانی اعلام شده با داشتن مدارک مربوطه ثبت نام و انتخاب رشته خود را نهایی نمایند.

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402 را به محض منتشر شدن، میتوانید در همین صفحه دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید: رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته و نحوه دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد

پس از این که متقاضیان با بررسی دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد 1402 از کلیه ضوابط و شرایط ثبت نام به طور کامل آگاه شدند، می توانند سایر اقدامات لازم در خصوص نام نویسی و انتخاب رشته خود را به انجام برسانند. با توجه به این که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت اینترنتی انجام می شود، . داوطلبان میتوانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سنجش دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند.

  1. دانشجویانی که از جلسه آزمون کنکور غیبت کرده اند یا مجاز به انتخاب واحد نشده اند، می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به تحصیل بپردازند. شیوه ی گزینش متقتضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با توجه به سوابق تحصیلی فرد متقاضی می باشد.
  2. در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد داوطلبان میتوانند بدون در نظر گرفتن مدک پایه خود در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند و در واقع هیچ محدودیتی برای تغییر رشته ندارند.در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، معدل مهمترین ملاک برای قبولی داوطلبان می باشد. بدین صورت که داوطلبی که معدل بالایی داشه باشد حتی در صورتی که تغییر رشته بدهد شانس بالایی برای قبولی دارد.
  3. چنانچه پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران سامانه ندای مشاور جویا شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل انتخاب رشته دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: شرایط تغییر رشته دانشگاه آزاد

قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

با توجه به اهمیت دریافت مهمانی در دانشگاه آزاد، برای انجام مراحل مربوطه و درخواست نقل و انتقالات، سامانه منادا توسط دانشگاه آزاد ایجاد شده است. این سامانه که تمام اطلاعات ثبت شده دانشجویان را در بر می‌گیرد، بهبود و نظارت بهتری روی فرایند درخواست مهمانی و نقل و انتقالات دارد. برای استفاده از این سامانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

1 در ابتدا به وب‌سایت monada.iau.ac.ir وارد شوید. سپس محتوای صفحه را مطالعه کنید و در انتها گزینه “مطالب فوق را مطالعه و تایید می‌نمایم” را انتخاب کرده و روی دکمه تایید و مرحله بعدی کلیک کنید.

2 در مرحله بعد، اطلاعاتی مانند کد ملی، شماره دانشجویی و شناسه انتخاب رشته را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

3 پس از ورود، تمام اطلاعات شخصی و دانشجویی شما نمایش داده می‌شود. ابتدا آن‌ها را بررسی کرده و سپس اطلاعات تماس با دانشجو را تکمیل کنید و در نهایت گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید.

4 در این قسمت، فرم آیین‌نامه قابل مشاهده است که باید یکی از بندهای ارائه شده که با شرایط شما سازگار است، را انتخاب کنید.

5 در مرحله بعد، درخواست خود را برای نقل و انتقال یا مهمانی انتخاب کنید و سپس تبصره مربوط به آن را انتخاب کرده و وارد مرحله بعدی شوید.

6 در این قسمت، واحد مقصد را انتخاب کنید و سپس تمامی مدارک مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنید. سپس وارد مرحله پرداخت شده و فرآیند پرداخت را تکمیل کنید.

7 پس از پرداخت، وارد مرحله نهایی شده و تمامی اطلاعات خود را بررسی کنید تا به درستی وارد شده باشد. سپس تایید نهایی را زده و شماره پرونده خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: ثبت نام حضوری رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

برچسب ها

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر دفترچه بدون کنکور آزاد بهمن دفترچه کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد لینک دانلود دفترچه دانشگاه آزاد بدون کنکور دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزا


  1. غلامی گفت:

    آیا تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در بهمن 1401 خواهیم داشت؟
    زمانش تقریبا چه تاریخی است؟

  2. هادی یوسفی گفت:

    با سلام ،
    دیپلم فنی و حرفه نظام قدیم هستم ، و میخواستم در رشته کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد ویا پیام نور ادامه تحصیل بدم
    لطفاً راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر ، یوسفی.

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل