تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

امریه بنیاد ملی نخبگان

📚 خلاصه ای از مقاله امریه بنیاد ملی نخبگان:

امریه بنیاد ملی نخبگان

در این مقاله جزئیات ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان ارائه شده و زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بنیاد نخبگان همراه با رشته های امریه بنیاد ملی نخبگان ارائه شده است

امریه بنیاد ملی نخبگان

امریه بنیاد ملی نخبگان

در شهرهای مختلف کشور، از جمله تهران، بنیاد ملی نخبگان اقدام به پذیرش مشمولان سربازی در قالب امریه می‌کند. این بنیاد، شرایط عمومی و اختصاصی امریه را از طریق اطلاعیه‌های خود در سامانه‌ای که در اختیار دارد، منتشر می‌کند و معمولاً مهلت ثبت نام برای امریه تا 6 ماه پیش از تاریخ اعزام مشمول به خدمت نظامی می‌باشد.

تشکیل بنیاد ملی نخبگان در سال 1385، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی نخبگان و توسعه کشور انجام شد. این بنیاد، به منظور حمایت از نخبگان در حوزه‌های مختلف، تدابیر متنوعی را اتخاذ نموده است و جذب امریه سربازی نیز از جمله این تدابیر محسوب می‌شود.

امریه بنیاد ملی نخبگان

روش‌های جذب امریه سربازی بنیاد ملی نخبگان برای هر یک از استان‌های کشور توسط سازمان مرتبط با آن استان منتشر می‌شود و شامل زمان و شرایط منحصر به خود است. اطلاعات کاملی در مورد نحوه پذیرش در این امریه، برای مشمولان سربازی در اختیار قرار می‌گیرد تا با شرایط این بنیاد در سال جاری، آشنا شوند.

زمان ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان و عوامل مؤثر

فرآیند ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان به دو عامل بستگی دارد. اولین عامل، قصد این بنیاد برای پذیرش افراد به عنوان امریه سربازی است. دومین عامل، زمان اعزام مشمولان به خدمت سربازی می‌باشد که بر اساس آن، زمان جذب افراد به بنیادهای ملی نخبگان استان‌ها متفاوت خواهد بود و توسط اطلاعات فراخوان هر بنیاد مشخص می‌شود.

توجه به زمان اعزام به خدمت نیز یک نکته مهم در ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان است؛ زیرا این بنیاد معمولاً پرونده‌های مشمولان را بررسی می‌کند تا حدود 6 ماه تا زمان اعزام آن‌ها باقی بماند.

به تازگی اطلاعیه‌ای مبنی بر ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان در شهر تهران منتشر شده است. مشمولانی که شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام را دارا هستند، می‌توانند مدارک خود را به آدرس apply@bmn.ir ارسال کنند و منتظر نتیجه پذیرش خود باشند.

با توجه به اطلاعات موجود در متن اطلاعیه هر یک از استان‌ها، زمان ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان معلوم می‌شود.

در سال گذشته، زمان ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان در استان تهران از 3 بهمن تا آخر بهمن اعلام شد و متقاضیان در این بازه زمانی مدارک خود را به آدرس tehran@bmn.ir ارسال نمودند. علاقه‌مندانی که تمایل دارند نحوه پذیرش امریه در ارگان‌های مختلف را بیاموزند، می‌توانند مقاله مرتبط را مطالعه و سپس برای ثبت نام در نهاد مورد نظر خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: مراحل دریافت امریه
بیشتر بخوانید: ثبت نام امریه آموزش و پرورش

شرایط ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان

برای ثبت نام در امریه سربازی بنیاد ملی نخبگان، مشمولان نظام وظیفه باید آگاهی کامل از قوانین و مقررات مربوطه داشته باشند و باید شرایط موردنیاز ذکر شده در فراخوان بنیاد استان‌ها را دارا باشند.

این شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند که در زیر به توضیح هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم:

شرایط ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان

شرایط عمومی امریه بنیاد ملی نخبگان:

  • 1. اولویت با نخبگان و افراد دارای استعداد برتر
  • 2. فعال و پرتلاش
  • 3. آشنایی به مسائل مرتبط با نخبگان، استعدادهای برتر و اجتماعات نخبگانی

شرایط اختصاصی امریه بنیاد ملی نخبگان:

1. حداقل مقطع کارشناسی ارشد

2. عدم غیبت سربازی در زمان اخذ برگه آماده به خدمت

3. بومی بودن در استان مورد پذیرش (بر اساس استان محل پذیرش)

4. عدم وجود کسری خدمت و عدم تقاضای استفاده از آن

5. حداقل تا تاریخ اعزام، باید حداقل 6 ماه زمان داشته باشند.

از این‌پس، مشمولان نظام وظیفه با رعایت شرایط ذکر شده و آگاهی از قوانین مرتبط، می‌توانند برای ثبت نام در امریه بنیاد ملی نخبگان اقدام نمایند و از امتیازات و حمایت‌های این بنیاد بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: امریه دانشگاه علمی کاربردی
بیشتر بخوانید: امریه دانشگاه تهران

نحوه ثبت نام در امریه بنیاد ملی نخبگان

ثبت نام در امریه سربازی بنیادهای ملی نخبگان از طریق سایت این بنیاد در استان مورد نظر مشمول امکان‌پذیر است. اطلاعات تحتیل به تاریخ و زمان ثبت نام در بنیاد نخبگان برای هر مشمول متفاوت می‌باشد؛ زیرا پرونده‌های مشمولان معمولاً بررسی می‌شوند و توجه دارند که حداقل 6 ماه فاصله تا تاریخ اعزام خود دارند.

مشمولانی که شرایط ذکر شده را دارا می‌باشند، می‌توانند به سایت بنیاد ملی نخبگان استان خود مراجعه و اطلاعیه‌ها مربوط به نحوه ثبت نام امریه را مطالعه نمایند. در اطلاعیه‌ها به وضوح ذکر می‌شود که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود یا نیاز به حضور مشمول در مرکز بنیاد وجود دارد.

برای مثال، بنیاد ملی نخبگان استان تهران اقدام به انتشار آدرس ایمیلی به نشانی apply@bmn.ir کرده و اطلاع‌رسانی کرده است که مشمولان خلاصه وضعیت و سوابق پژوهشی خود را به آن آدرس ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان، افراد واجد شرایط برای مصاحبه حضوری و ارزیابی علمی دعوت می‌شوند. در صورت موفقیت در این مرحله از پذیرش، مشمولان می‌توانند به عنوان سرباز امریه در بنیاد ملی نخبگان خدمت کرده و حقوق سربازی خود را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: سامانه امریه وزارت علوم
بیشتر بخوانید: امریه سربازی در شرکت‌ های دانش بنیان

تنوع رشته های ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان

بنیاد ملی نخبگان با هدف جذب جوانان با استعداد در تمامی رشته‌های دانشگاهی، امریه سربازی را پذیرش می‌کند. در این بنیاد، نوع رشته تحصیلی زیادی اهمیت ندارد و تنها نکته حائز اهمیت، داشتن مدرک مورد نیاز است که معمولاً مدارک کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

به علاوه، داشتن رزومه‌ای پر از انجام پژوهش‌ها و تحصیلات در سطوح بالای علمی، از جمله شرایط پذیرش امریه سربازی در بنیاد ملی نخبگان است. اخیراً طرحی به منظور حذف سربازی برای افرادی که دکتری کسب کرده‌اند، راه‌اندازی شده است تا از استعدادها در زمینه‌های پسادکتری استفاده کرده و به حل مسائل کشور کمک نماید.

به هر حال، بنیاد ملی نخبگان ممکن است در اطلاعیه پذیرش امریه سربازی خود برای یکی از استان‌های کشور، نوع دقیق رشته و گرایش مشمولان را معین کند. به همین دلیل، به شدت توصیه می‌شود که پیش از ثبت نام در امریه بنیاد ملی نخبگان، اطلاعیه آن را به دقت مطالعه کرده و با جزئیات موجود آشنا شوید. این اقدام بهترین راه برای اطمینان از انتخاب رشته‌ای مناسب و موفقیت در پذیرش امریه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: لیست ارگان های امریه سربازی
بیشتر بخوانید: ادامه تحصیل مشمولان غایب

 

در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید از خدمات سامانه ندای مشاور استفاده کنید. همچنین برای دانلود فایل pdf این مطلب روی امریه بنیاد ملی نخبگان کلیک کنید.

امریه بنیاد ملی نخبگان

امریه بنیاد ملی نخبگان

برچسب ها

امریه بنیاد ملی نخبگان ثبت نام امریه بنیاد نخبگان شرایط امریه بنیاد ملی نخبگان رشته های امریه سربازی بنیاد ملی نخبگان نحوه ثبت نام امریه بنیاد نخبگان

زمان شرایط و رشته های امریه بنیاد ملی نخبگان,ثبت نام در امریه سربازی بنیادهای ملی نخبگان,ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان شهر تهران,شرایط ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان,زمان ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان,بنیادهای ملی نخبگان استان ها کشور,ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان,امریه سربازی بنیاد ملی نخبگان,بنیاد ملی نخبگان استان تهران,امریه بنیاد ملی نخبگان,بنیاد ملی نخبگان کشور,در بنیاد ملی نخبگان,زمان اعزام به خدمت,زمان ثبت نام امریه,بنیاد ملی نخبگان,ثبت نام امریه,زمان ثبت نام,امریه سربازی,apply@bmn.ir,بنیاد نخبگان,علمی نخبگان,پذیرش امریه,سرباز امریه,حقوق سربازی,قالب امریه,نخبگانی,ثبت نام,سربازی,سامانه,شرایط,تاریخ,بنیاد,امریه,زمان

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

امریه بنیاد ملی نخبگان

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل