تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

📚 خلاصه ای از مقاله ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی:

دانشگاه پیام نور

ثبت نام کارشناسی ارشد شیمی آلی فراگیر پیام نور برای دریافت مشاوره و ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375 تماس بگیرید تماس از استان تهران با شماره 9092305784 تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106 پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل […]

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

ثبت نام کارشناسی ارشد شیمی آلی فراگیر پیام نور

برای دریافت مشاوره و ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375 تماس بگیرید

تماس از استان تهران با شماره 9092305784

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه پیام نور براساس روال هر ساله اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بصورت فراگیر می نماید. ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بسیار متفاوت تر از بقیه دانشگاه ها می باشد و شرایط پذیرش ارشد فراگیر پیام نور در واقع مختص همین دانشگاه می باشد ، بدین صورت که داوطلبان در صورت تمایل برای شرکت در دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ابتدا باید به عنوان دانش پذیر و در صورت کسب نمره قبولی در رشته مورد انتخابی خود به عنوان دانشجو به دانشگاه ه پذیرفته شده معرفی گردند.

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در رشته های مختلفی انجام می گیرد که یکی از مهمترین و پرطرفدارترین رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، رشته شیمی آلی می باشد که در ادامه به زمان و نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی و معرفی منابع آن می پردازیم.

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

اولین شرط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی داشتن مدرک کارشناسی می باشد. از این رو آن دسته از داوطلبانی که بنا به هر دلیلی تا زمان ثبت نام  کارشناسی خود را به اتمام نرسانده اند نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند. داوطلبان دقت داشته باشند که برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر شیمی آلی نیازی به داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته شیمی آلی نمی باشند و تمامی دارندگان مدرک لیسانس در رشته های مختلف مجاز به شرکت در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی می باشند.

در صورتی که داوطلبان در رشته غیر مرتبط ثبت نام نمایند ، در صورت قبولی تعدادی واحد ( حداکثر 12 واحد ) به عنوان پیش نیاز بایستی بگذرانند. البته تنها در دو رشته مهندسی معماری و طراحی شهری به جهت عدم برگزاری آزمون پروژه عملی طراحی گزینش دانشجو از میان داوطلبان دارای مدرک مرتبط صورت می گیرد.

از دیگر شرایط عمومی شرکت در دوره های ارشد فراگیر پیام نور این که برای داوطلبان مرد نیز عنوان شده است که از لحاظ نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

یکی از مهمترین شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی در نحوه پذیرش آن می باشد. به این صورت که قبل از برگزاری آزمون و هم زمان با شروع ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور منابع آزمون برای رشته های مختلف اعلام می گردد. منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در قالب دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور منتشر می شود. داوطلبان باید در فاصله زمانی اتمام زمان ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با مطالعه منابع مرتبط با رشته امتحانی ، خود را برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر آماده کنند.

شرایط علمی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر رشته شیمی آلی :

1 . نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تاثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تاثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی میباشد.
2 . میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد.
3 . دانشجویان سال آخر می بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 97/06/31 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اعلام نمایند.

پس از برگزاری آزمون داوطلبان در صورتی که حد نصاب لازم برای قبولی در رشته مورد انتخابی خود را کسب نمایند به تعداد واحد هایی که آزمون داده اند ، واحد پاس شده برای آنها منظور می گردد. در واقع یک ترم تحصیلی آنها به این صورت گذرانده می شود. به همین سبب می توان گفت پذیرش داوطلبان در فراگیر دانشگاه پیام نور به این صورت است که داوطلب یک ترم را بدون شرکت در کلاس می گذراند و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون ، از ترم دوم به ادامه نحصیل می پردازد.

زمان و نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش از هفته آخر مهر ماه شروع می گردد که البته به مانند دیگر ثبت نام های دانشگاه پیام نور ممکن است با تغییراتی مواجه شود که در اینصورت تاریخ دقیق را از همین سایت اطلاع رسانی خواهیم نمود.  ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی نیز به مانند ثبت نام سایر رشته ها از طریق سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org انجام می گیرد و داوطلبان باید در بازه زمانی اعلام شده از طریق همین سایت نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی و ثبت اطلاعات داوطلبی در این سامانه اقدام نمایند.

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

یکی از مهمترین موارد که مختص ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد منابع آزمون است. منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی به صورت جداگانه همراه با عنوان دقیق کتاب ، نویسنده یا مولف ، انتشارت و همچنین فصول حذفی در ذیل عنوان شده است که داوطلبان می توانند با مطالعه دقیق این منابع شانس بالایی برای قبولی در رشته شیمی آلی مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داشته باشند. در صورت عدم دسترسی به منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی می توانید از مشاورین سامانه راهنمایی بگیرید.

نام درس تعداد واحد نام منابع درسی نام مولف/ مترجم نام ناشر ملاحضات
شیمی آلی پیشرفته 2

شیمی آلی پیشرفته و ساختار و مكانیزم ها

كری / ساندبرگ
ترجمه: مجید هروی/
ابراهیم عامل محرابی
ترجمان خرد / دانش نگار

فصول 2. (به جز افتراق فضایی از صفحات 226
3 از صفحه 276 تا صفحه – 3 (به جز بند 2 .(249
1 از صفحه 399 تا صفحه – 292 و مبحث ویژه 3
1 از صفحه 489 – 407 ) و 4 (به جز مبحث ویژه 4
تا 494 ) و 5 و 7 مطالعه شود

 

شیمی تجزیه پیشرفته

2 اصول تجزیه دستگاهی (جلد 1 و 2) اسكوگ.هالر.نیمن / ترجمه سلاجقه مركز نشر دانشگاهی

 

فصول 28 و 31 مطالعه ،21 ،20 ،15 ،12 ، 11 مطالعه شود

 

شیمی فیزیک پیشرفته

2

شیمی فیزیك (جلد 1 و 2)

ایر لوین/
اسلامپور.پارسافر.مقاری.نجفی

فاطمی

فصول 7 (از ابتدای بخش 7-6 تا آخر فصل 8 و11 و 12 و 13 (به جز بخش 13-4) پیل های گالوانی تا ابتدای بخش 13-10 باتری ها و 15 و
16 مطالعه شود

 

زمان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در رشته شیمی آلی نیز به مانند سایر رشته ها در دی ماه برگزار می گردد . البته تاریخ اعلام شده بر اساس زمان برگزاری آخرین آزمون دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می بلاشد و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی باید یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایند . داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر الزامی می باشد.

هزینه ثبت نام و شهریه رشته شیمی آلی در ارشد فراگیر پیام نور

هزینه ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور حدود 700000 ریال می باشد که داوطلبان باید همزمان با شروع ثبت نام و با تکمیل اطلاعات اولیه با استفاده از کارت های اعتباری از طریق سایت سنجش نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

شهریه تحصیل رشته شیمی آلی در فراگیر پیام نور پس از پذیرش (دانشجویی) :

شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور مطابق مصوبات هیات امنای دانشگاه سالانه افزایش می یابد.

مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه گردند، در اولین نیمسال دانشجویی متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش پذیری دریافت خواهد شد.

شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد فراگیر شیمی آلی در سال تحصیلی 97-96

شهریه ثابت شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی
دروس نظری دروس عملی کم هزینه دروس عملی پرهزینه
92697000 926200 2778600 4428600

چنانچه دانش پذیران گرامی متقاضی استفاده از خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور (کلاس های رفع اشکال گروه ) باشند،می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و میزان شهریه با مشاورین سامانه ندای مشاور در ارتباط بوده و پس از ثبت نام و پرداخت شهریه در این دوره ها شرکت نمایند. همچنین داوطلبان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 ،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین سامانه در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره و ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375 تماس بگیرید

تماس از استان تهران با شماره 9092305784

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور رشته شیمی آلی

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل