تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

پشتیبان تلفنی کنکور

📚 خلاصه ای از مقاله پشتیبان تلفنی کنکور:

مشاوره تحصیلی

پشتیبان تلفنی کنکور خدمات اختصاصی در زمینه مشاوره کنکور سراسری می باشد. این خدمات از برخی لحاظ نسبت به روش سنتی آن که به صورت مشاوره حضوری صورت می گیرد امتیازات ویژه‌ای دارد که در ادامه در همین زمینه توضیحاتی ارائه خواهیم نمود.

پشتیبان تلفنی کنکور

پشتیبان تلفنی کنکور

 

برای ارتباط با پشتیبان تلفنی کنکور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375 تماس بگیرید

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه و در همه ساعات شبانه روزی

 

مزایای پشتیبان تلفنی کنکور

پشتیبان تلفنی کنکور با توجه به اینکه به صورت اختصاصی و در زمینه دروس تخصصی و عمومی به فعالیت می‌پردازد این امکان را برای داوطلب فراهم می سازد که به صورت خاص و در مورد دروس مورد نظر خود با مشاور و پشتیبان در ارتباط باشد که در رابطه با مباحث مختلف دروس کنکوری اطلاعات کامل و تسلط لازم را برخوردار می باشد. این پشتیبانی به صورت همه جانبه در مورد این دروس به صورت اختصاصی صورت می گیرد که باعث بالا رفتن تسلط داوطلبان بر مباحث مختلف دروس مربوطه می گردد.

همچنین به جهت اینکه پشتیبانی تلفنی به صورت غیر حضوری و از طریق مشاوره تلفنی در زمینه همه دروس کنکور می باشد ، به همین جهت داوطلبان به راحتی می‌توانند با پشتیبان خود در ارتباط و تماس باشند ، که این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه داوطلب می گردد. اما مهمترین اصل ،صرفه جویی و مدیریت در زمان داوطلب باشد. چرا که در کنکور زمان ، اصل بسیار تاثیر گذاری به حساب می آید و داوطلبان بایستی از اتلاف زمان خودداری نموده و نحوه مدیریت صحیح زمان را یاد بگیرند. داوطلبان می توانند با استفاده از تکنیک هایی که پشتیبان آنها در اختیارشان قرار می‌دهد مدیرت زمان مطالعه و مدیریت زمان تست زنی را انجام دهند.

از دیگر ویژگی های خاص پشتیبان تلفنی دروس کنکور نظارت پیوسته و دسترسی شبانه روزی می باشد. به این صورت که داوطلبان و پشتیبان آنان در تمامی ساعات شبانه روز می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند ، اما مشاوره و پشتیبان حضوری از این ویژگی برخوردار نمی‌باشد. این دسترسی مستمر باعث می گردد داوطلبان با کوچکترین مورد و یا مشکل با یک تماس تلفنی با پشتیبان خود در ارتباط باشند و با راهکار های ارائه شده توسط پشتیبان در جهت رفع مشکل مورد نظر اقدام نمایند.

دیگر ویژگی و امتیاز ویژه پشتیبانی تلفنی کنکور به خود پشتیبان بر می گردد. به این صورت که تمامی پشتیبانان تلفنی دروس کنکور در سامانه ندای مشاور متشکل از مشاورانی می باشد که تجربه چندین ساله در زمینه مشاوره و پشتیبانی کنکور سراسری داشته و داوطلبان بسیاری را با رتبه های خوب راهی بهترین دانشگاه های کشور نموده اند. به همین جهت پشتیبان تلفنی کنکور می ‌تواند به راحتی شرایط خاص داوطلبان را در مراحل مختلف کنکور سراسری درک نموده و برای هر کدام راهکارهای خاصی را ارائه نماید و  دانش آموزان میتوانند از تجربیات مشاور و پستیبان خود نهایت استفاده را برده و گام به گام تا روز کنکور به همراه پشتیبان خود را ه های موفقیت در کنکور را طی نمایند.

داوطلبان حتی می‌توانند به جزوات و دست نوشته های پشتیبان خود دسترسی داشته باشند و پشتیبان موظف می باشد تمامی جزوات درسی و خلاصه نویسی های خود را در اختیار دانش آموز خود قرار دهد.

همچنین داوطلبان متناسب با اهداف خود و رشته‌ های مورد علاقه خود در دانشگاه های معتبر ، می ‌توانند به پشتیبانی وصل شوند که در این رشته ها در دانشگاه های برتر مشغول به تحصیل هستند. این ارتباط مستقیم با چنین پشتیبانی باعث می شود داوطلبان از انگیزه های بالایی برای مطالعه و موفقیت در کنکور سراسری برخوردار شوند. به همین جهت پشتیبان تلفنی کنکور می ‌تواند باعث ایجاد انگیزه بسیار بالا در داوطلبان شود و داوطلب را در مسیر موفقیت قرارداد.

با توجه به این توضیحات که در زمینه پشتیبانی تلفنی کنکور برای داوطلبان ارائه نمودیم می‌توان در مجموع و به صورت جمع بندی شده پشتیبانی تلفنی کنکور را یکی از ارکان اصلی موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری به حساب آورد. البته آن پشتیبانی که به صورت کاملا اصولی و درست صورت گیرد.

 داوطلبان در انتخاب مشاور و پشتیبان کنکور بایستی به این امر توجه داشته باشند که پشتبان و یا مشاور مورد نظر ، خود در سال های اخیر این مراحل را قبلا با موفقیت طی نموده باشد. چرا که تنها در صورتی مشاوره ها و پشتیبانی ها به موفقیت داوطلب ختم گردد که این مشاوره‌ ها و پشتیبانی ها توسط فردی صورت گیرد که خود تمام این مسیر را با موفقیت طی نموده و در بالاترین سطح مشغول به تحصیل می باشد.

از این رو می توان یکی از ضرورت ‌های اصلی داوطلبان در کنکور سراسری را پشتیبانی تلفنی کنکور دانست که در مواقع حساس و سخت آماده سازی برای کنکور سراسری می تواند با ارائه راهکارهای مطمئن و عملی داوطلبان را برای موفقیت در این آزمون یاری رساند.

همانطور که گفتیم پشتیبانی تلفنی کنکور در همه دروس تخصصی و دروس عمومی انجام می گیرد و داوطلبان میتوانند با بهترین مشاورین کشور بصورت شبانه روزی در ارتباط باشند.

پشتیبان تلفنی درس شیمی

پشتیبان تلفنی درس ریاضی

پشتیبان تلفنی درس فیزیک

پشتیبان تلفنی درس زیست

پشتیبان تلفنی درس عربی

برای ارتباط با پشتیبان تلفنی دروس کنکور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375 تماس بگیرید

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

پاسخگویی همه روزه و در همه ساعات شبانه روزی

 

 

پشتیبان تلفنی کنکور

پشتیبان تلفنی کنکور

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

پشتیبان تلفنی کنکور

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل