تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی

📚 خلاصه ای از مقاله سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی:

مشاوره تحصیلی

سبز مشاور بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی در کشور

اهمیت تحصیل و گرفتن مدارک بالای تحصیلی در سال های اخیر در کشورمان تغییرات زیادی داشته است. امروزه والدین بیش از بیش به تحصیل فرزندان خود اهمیت می دهند و تمامی سعی و تلاش خود را برای بهبود وضعیت تحصیلی فرزندان خود انجام می دهد.

سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی

سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی

 

با توجه به اشباع شدن و کم شدن بازار کار رشته های تحصیلی مختلف سبب گردیده است که بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها از مشاوران تحصیلی در سراسر کشور کمک بگیرند تا بتوانند بهترین انتخاب داشته باشند. سبز مشاور به عنوان اولین و پیشروترین مرکز مشاوره تحصیلی در کشور یکی از این مراکز مشاوره در کشور می باشد که نزدیک به یکدهه است که در زمینه مشاوره تحصیلی فعالیت می نماید.

سبز مشاور که با آدرس اینترنتی sabzmoshaver.com نیز شناخته می گردد کامل ترین و جامع ترین آموزش های مشاوره تحصیلی را در سایت خود بطور کامل و جز به جز قرار داده است تا داوطلبان بتوانند به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند.

با ورود به سایت سبز مشاور sabzmoshaver.com می توانید با انتخاب دانشگاه ، مدرسه و یا هر دسته خاص دیگر بطور کامل به اطلاعات مورد نیاز برای خود دست یابید. این مرکز مشاوره تحصیلی برای راحتی هر چه بیش تر دانش آموزان و والدین گرامی  خدمات مشاوره تحصیلی خود را بصورت تلفنی برای تمامی نقاط کشور ارائه می دهد و داوطلبان به راحتی می توانند با گرفتن یک شماره به بهترین مشاوران کشور دسترسی داشته باشند.

مرکز مشاوره سبز مشاور sabzmoshaver.com  برای تمامی آزمون هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یا همان سایت sanjesh.org و مرکز سنجش آموزشی پزشکی یا همان سایت sanjeshp.ir و سایت های آموزشی دیگر خدمات مشاوره تحصیلی ارائه می نماید.

داوطلبان عزیزی که به هر دلیلی در هر کدام از دروس تحصیلی در هر پایه ای مشکل داشته باشند یا بخواهند در آزمون های مختلف مانند تیزهوشان و نمونه دولتی قبول شوند می توانند از خدمات مشاوره این مرکز استفاده کنند. همچنین در صورتی که در انتخاب رشته یا دانشگاه مشکلی داشته باشند نیز می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی سبز مشاور استفاده نماییند. برای ارتباط با مشاوران مرکز سبز مشاور می توانید از راه های زیر اقدام نمایید

سایت: http://sabzmoshaver.com/

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور بدون پیش شماره:   9099071375

تماس از طریق همراه اول:  99221106

سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی

سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

سبز مشاور مرکز مشاوره تحصیلی

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل