تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

📚 خلاصه ای از مقاله کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده:

مشاوره خانواده

کاهش میل جنسی در دنیای امروز زنان زمان کمتری را صرف رابطه جنسی خود میکنند. اما بهتراست بدانند که رابطه جنسی منظم برای سلامتیشان بسیار خوب است. چون هم از نظر احساسی و هم از نظر جسمی بین زن و مرد ایجاد صمیمیت می کند.   همسران باید بدانند که بیشتر احساس نارضایتی از زندگی […]

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

کاهش میل جنسی

در دنیای امروز زنان زمان کمتری را صرف رابطه جنسی خود میکنند. اما بهتراست بدانند که رابطه جنسی منظم برای سلامتیشان بسیار خوب است. چون هم از نظر احساسی و هم از نظر جسمی بین زن و مرد ایجاد صمیمیت می کند.  

همسران باید بدانند که بیشتر احساس نارضایتی از زندگی در تختخواب و رابطه جنسی شان است.

عوامل زیر می تواند در بهبود رابطه جنسی شما موثر باشد.

شاید تختخواب شما مناسب رابطه جنسی نباشد!
این نکته را در نظر داشته باشید که تختخواب شما فقط  برای خواب و رابطه جنسی است. پس بهتراست از آن برای صحبت با موبایل و یا کار با لپ تاپ استفاده نکنید. چون این کار باعث می شود که بعد از مدتی که تصمیم به شروع فعالیت جنسی می کنید صحنه استفاده از لپ تاپ و یا موبایل برایتان تداعی شود و کاهش میل جنسی به دنبال آن باشد.

ممکن است افسرده باشید
این مشکل بیشتردرمورد زنان اتفاق میافتد چون آنها بعد از مدتی احساس نارضایتی جنسی پیدا کرده و خودشان را از شما جدا می کنند. این جدائی در طولانی مدت عواقب بدی را برای زندگی مشترک به دنبال خواهد داشت. این مسئله ممکن است به این دلیل باشد که همسرتان در زندگی جنسی اش به ارگاسم نرسیده باشد.

کاهش میل جنسی

با وجود پر تلاش بودنتان سعی کنید که تمام روز خود را به کار اختصاص ندهید.
توجه کنید که اگر تمام روزتان را صرف تلاش در خارج از خانه و یا داخل خانه بکنید هیچ انرژی برایتان باقی نمی ماندکه بتوانید زندگی جنسی شاد و پر انرژی داشته باشید.

اگر از بدن خود احساس رضایت نمی کنید.

گاهی زنان با نگاه کردن به خودشان احساس میکنند که چاق شده اند و دیگر برای برقراری رابطه جنسی جذاب نیستند. این قضیه ممکن است ناشی از خودپنداره منفی زنان در مورد داشتن رابطه جنسی باشد. اما اگر در واقعیت این قضیه ثابت شده باشد شما می توانید به باشگاه بروید و یا به روش های مختلف برای به تناسب رسیدن اندامتان اقدام کنید. اما اگر این طرز فکر از خودپنداره منفی نشات گرفته باشد باید از راهنمایی های مشاورتان برای داشتن رابطه جنسی بهتر استفاده کنید.

شاید همسرتان احساس می کند که باید پر هیجان تر رفتار کنید

بیشتر مشکلاتی که بین زن و شوهر در فعالیت جنسی ایجاد میشود مخصوصا در مورد مردها به این دلیل است که بعضی از آنها از همسرشان می خواهند که پر هیجان تر رفتار کند.

شما می توانید برای داشتن مشاوره تخصصی در مورد رابطه جنسی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

تماس از سراسر کشور بدون گرفتن پیش شماره

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

کاهش میل جنسی

مطالب مفید

میل جنسی

افزایش میل جنسی

کاهش میل جنسی

بهبود روابط جنسی

فعالیت جنسی

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

برچسب ها

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

کاهش رابطه جنسی | مشاوره خانواده

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل