تماس با مشاوره تحصیلی ندای مشاور

انتخاب رشته تضمینی تلفنی

📚 خلاصه ای از مقاله انتخاب رشته تضمینی تلفنی:

انتخاب رشته تضمینی

در این مقاله توضیحاتی در خصوص انتخاب رشته تضمینی تلفنی ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین و شماره مشاوره انتخاب رشته تلفنی برای داوطلبان ارائه شده است

انتخاب رشته تضمینی تلفنی

انتخاب رشته تضمینی تلفنی

✔️ آیا می توان با هر رتبه ای در رشته دلخواه خودمان قبول شویم ؟
✔️ اگر رتبه خیلی بالا یا خیلی پایین داشته باشیم، آیا باز هم مهم است که انتخاب رشته حرفه ای  توسط مشاور متخصص انجام شود ؟
✔️ آیا اولویت با انتخاب هایی باشد که شانس قبولی بیشتری داریم؟
✔️ آیا انتخاب رشته باید بر اساس علاقمندی ما انجام شود؟

⬇️ قبل از اینکه وارد موضوع انتخاب رشته تضمینی شویم . مفهوم انتخاب رشته را مطالعه و تشریح میکنیم .
💥 انتخاب رشته به معنی اولویت بندی وچینش اولویت های داوطلب نیست ،بلکه انتخاب رشته انتخابی بسیار مهم وسرنوشت ساز در زندگی است.
💥 انتخاب رشته می بایست بر اساس مسیرهایی باشد که ما را به هدفمان می رساند
💥 پس اول باید یک هدف مهم داشته باشیم وبعد باید بررسی کنیم که رسیدن به آن از چه رشته هاو شغل هایی عبور می کند .
💥 انتخاب رشته نباید بر اساس میزان علاقمندی و شانس قبولی انجام شود.
💥 انتخاب رشته نباید بر اساس پیش زمینه های قبلی یا تعصب ویا به دلیل تاثیر پذیری از اطرافیان باشد .
💥 هر داوطلب فارغ از هر رتبه پایین و خوبی که کسب کرده می بایست بهترین انتخاب رشته را تحت نظر مشاور انجام دهد و همچنین کسب یک رتبه نامناسب برای داوطلب نیز نباید منجر به از دست دادن فرصت ها و شانس ها به دلیل عدم انتخاب رشته حرفه ای شود
💥 انتخاب رشته  باید توسط متخصص انتخاب رشته ومسلط به قوانین و دستور العمل ها انجام شود و با مطالعه دفترچه و انجام اولویت بندی نمی توان انتظار یک انتخاب رشته صحیح را داشت .
💥 انتخاب رشته تضمینی به معنی تضمین علمی ترین و بهترین انتخاب ممکن برای رتبه به دست آمده است ونه تضمین قبولی با هر رتبه ای !!
💥 در انتخاب رشته تضمینی افرادی که وعده قبولی دررشته ای خاص را می دهند ویا با رتبه بالا،قبولی در یک رشته تاپ را وعده می دهند بدون شک کلاهبردار هستند .
💥 معجزه ای که در انتخاب رشته تضمینی  می توان انجام داد ،این است که داوطلب در بهترین رشته ای که نمره آن را کسب کرده قبول شود .البته کوتاهی واشتباه های سایرین نیز که رتبه بهتری از ما کسب کرده اند می تواند در انتخاب رشته ما تاثیر گذار باشد پس می بایست انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم که از تمام شانس ها و فرصت ها و حتی اشتباهات سایرین بهره ببریم .
💥 انتخاب رشته باید بر اساس ارجحیت خود داوطلب باشد
💥 انتخاب رشته باید تمام شانس ها و احتمالات حتی کم را در بر بگیرد .
💥 انتخاب رشته تضمینی یعنی در انتخابی قبول شویم که اولین و بهترین انتخاب ممکن از نظر خود داوطلب باشد که نمره آن را کسب کرده است .
💥 انتخاب رشته تضمینی یعنی هیچ داوطلبی در کشور نتواند انتخاب هایی که ما قبول نشده ایم با رتبه وسهمیه یکسان قبول شود . (اگر ما قبول نشدیم در یک رشته ای ،هیچ کس دیگر با شرایط مشابه ما قبول نشود)
💥 خطای انتخاب رشته صفر باشد و چندین بار بعد از الویت بندی و اصلاح چک و بررسی شود .
💥 میبایست قبل از فرایند انتخاب رشته ،معرفی رشته ، دانشگاه ها ،بررسی وضعیت شغلی در داخل و خارج از کشور و… انجام شود و داوطلب با شناخت و آگاهی وارد انتخاب رشته شود .
💥 نهایت خواست داوطلب از انتخاب رشته چیست ؟ داوطلب چیزی جز این نمی خواهد که بر اساس رتبه ای که کسب کرده در اولین و بهترین شانس خود که بر اساس ارجحیت خودش انتخاب کرده قبول شود . تضمین محقق شدن این مهم را میتوانیم انتخاب رشته تضمینی کنکور سراسری بنامیم.
انتخاب رشته تضمینی تلفنی

انتخاب رشته تضمینی

برای انتخاب رشته موفق و اصولی باید چهار گام زیر را طی کرد:
⬅️ شناخت و آگاهی کافی نسبت به اطلاعات کارنامه کنکور سراسری
⬅️ شناسایی علایق، استعدادها و نیازها
⬅️ انتخاب رشته و دانشگاه بر اساس شرایط و رتبه کسب‌شده
⬅️ چیدمان رشته‌ها بر اساس اولویت‌ها

گام اول انتخاب رشته تضمینی: اطلاعات کارنامه کنکور سراسری

اولین گام برای داشتن انتخاب رشته اصولی چک کردن و آگاهی لازم از اطلاعات درج‌شده در کارنامه است. در تصویر کارنامه کنکور سراسری در جدول اول اطلاعات شناسنامه‌ای، معدل، سهمیه و ناحیه بومی و قطبی درج‌شده است که سهمیه داوطلب مهم‌ترین مورد برای انتخاب رشته کنکور سراسری است.

در ستون بعد علاقه‌مندی داوطلب به دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی درج‌شده است که در صورت علاقه‌مندی داوطلب می‌تواند با خرید کارت رشته‌های این دو دانشگاه را نیز انتخاب کند. جدول بعدی نشان‌دهنده دوره های مجاز برای انتخاب رشته است که داوطلب در صورت داشتن حدنصاب نمره کافی می‌تواند دوره ها روزانه و دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کند و در سایر گزینه‌ها نیز همیشه مجاز می‌شود.

جدول وضعیت نمره و رتبه شامل مهم‌ترین اطلاعات در مورد عملکرد و تأثیر سوابق تحصیلی داوطلب برای انتخاب رشته هست. این جدول شامل نمره داوطلب در زیرگروه‌های مختلف است. به‌عنوان‌مثال برای داوطلبان رشته تجربی نمره زیرگروه 1 برای رشته پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و … اهمیت دارد و نمره زیرگروه 2 برای رشته داروسازی. در جدول بعد درصدها برای هر درس و در جدول نهایی ماکزیمم نمره کل زیرگروه‌ها یا همان تراز و رتبه در سهمیه رتبه کشوری درج شده که شاید برای اکثر افراد ملاک انتخاب رشته کنکور سراسری قرار می‌گیرد.

گام دوم انتخاب رشته تضمینی: شناسایی علایق و نیازها

برای داشتن انتخاب رشته کنکور سراسری موفق، شناخت علایق و استعداد فرد ضروری است. علاقه به رشته تحصیلی انگیزه دانشجو برای موفق شدن و رسیدن به هدف را تضمین می‌کند؛ اما نداشتن شناخت کافی از شرایط تحصیل و بازار کار یا مطابق نبودن خصوصیت و شرایط شخصیتی با رشته تحصیلی منجر به مشروطی، اخراج و عدم موفقیت در آینده خواهد شد.

به‌عنوان مثال اکثر افراد تحت تأثیر محیط یا خانواده به سمت رشته‌هایی مثل پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و … گرایش پیدا می‌کنند؛ اما ممکن است این رشته‌ها هیچ تناسبی بااستعدادها و خصوصیات شخصی فرد نداشته باشد.

انتخاب رشته تضمینی کنکور

شناخت صحیح از استعدادها و خصوصیات شخصی منجر به انتخاب رشته صحیح و بالا بردن شانس موفقیت در آینده دانشجو خواهد شد. آزمون‌های شخصیت شناسی و استعدادیابی هالند و مایرز-بریگز شناخته‌شده‌ترین گزینه‌ها برای تشخیص خصوصیت فردی و علایق شغلی است. در انتهای این مطلب دو لینک معتبر برای این دو آزمون قرار داده‌شده است.

همچنین استفاده از مشاوران تحصیلی و شغلی و شناخت کافی در ارتباط با شرایط رشته تحصیلی می‌تواند کمک شایانی برای داشتن انتخاب رشته کنکور سراسری موفق باشد.

داوطلبان کنکور سراسری برای داشتن انتخاب رشته موفق بعد از شناخت کافی در مورد استعدادهای ذاتی و شخصیتی باید آینده شغلی رشته موردعلاقه خود را ارزیابی کنند. مشورت با کارشناسان مجرب و فارغ‌التحصیلان رشته های مربوطه در شناسایی بازار کار، آینده شغلی و میزان درآمد رشته موردعلاقه می‌تواند شناخت خوبی برای داوطلب ایجاد کند.

✅ برای انتخاب رشته کنکور سراسری موفق حتماً توصیه‌های زیر را جدی بگیرید:

⭐ حتماً به دانشگاه‌های معتبر شهر و استان محل سکونت سر بزنید.

⭐ حتماً با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های موردعلاقه مشورت کنید.

⭐ حتماً با شاغلین در حوزه‌های مرتبط با رشته موردعلاقه رایزنی کنید

⭐ حتماً چارت درسی رشته موردعلاقه خود را از طریق منابع موجود مطالعه کنید

⭐ حتماً از مشاوران خبره برای شناخت کافی استفاده کنید.

امکان تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر نیز باید مدنظر داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور سراسری قرار گیرد. برخی از رشته صرفاً در مقطع لیسانس ارائه می‌شود و برای تحصیلات تکمیلی باید در رشته‌های مرتبط ادامه تحصیل داد.

در حال حاضر در اکثر رشته‌های زیرمجموعه وزارت علوم محدودیتی بابت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد؛ اما رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر صرفاً باید در رشته‌های محدود و مرتبط با رشته مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند و همچنین ظرفیت دانشگاه در بسیاری از این رشته محدود است.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

گام سوم انتخاب رشته تضمینی: چه رشته ای چه دانشگاهی ؟؟

انتخاب رشته‌های مرتبط با علایق و استعدادها گام بعدی برای انتخاب رشته کنکور سراسری است. مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و مهندسی معماری رشته‌های پرطرفدار رشته ریاضی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، فیزیوتراپی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، تغذیه، بینایی‌سنجی و … رشته‌های پرطرفدار رشته علوم تجربی و حقوق، روانشناسی و حسابداری رشته‌های پرطرفدار رشته انسانی است. همچنین رشته‌های شناور مانند حسابداری، مدیریت، اقتصاد، روانشناسی و … برای هر سه رشته البته با ظرفیت متفاوت می‌توانند گزینه های موردتوجه باشد.

انتخاب رشته کنکور سراسری بر اساس سهمیه و آخرین رتبه قبولی

بعد از انتخاب رشته‌های موردعلاقه برای ادامه انتخاب رشته کنکور سراسری، داوطلب باید آخرین رتبه قبولی هر رشته را برای دانشگاه‌های انتخابی در نظر داشته باشد. امکان قبولی فرد با توجه به سهمیه داوطلب و استان بومی، ناحیه بومی یا قطب بومی برای رشته‌های در نظر گرفته‌شده متفاوت است. به‌عنوان‌مثال رشته اقتصاد قطبی، فیزیک ناحیه‌ای و مدیریت مالی کشوری است که سهمیه منطقه داوطلب و استان بومی در قبولی برای هر یک از این رشته‌ها تأثیرگذار است.

انتخاب رشته کنکور سراسری بر اساس دانشگاه

برای انتخاب دانشگاه باید عواملی مثل فاصله، هزینه رفت‌وآمد، اقامت در خوابگاه و شرایط فرهنگی شهر محل تحصیل را در نظر داشت. همچنین نوع دانشگاه انتخابی بر اساس شرایط اقتصادی خانواده می‌تواند در انتخاب رشته تأثیر داشته باشد. تحصیل در دانشگاه‌های نوبت دوم، پردیس خودگردان، ظرفیت مازاد، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیرانتفاعی مستلزم پرداخت شهریه است که شهریه دریافتی برای رشته یکسان در این دانشگاه‌ها تفاوت زیادی دارد که در ادامه حدود شهریه رشته ها ارائه می‌شود.

علاوه بر هزینه اعتبار علمی دانشگاه نیز باید بر اساس رتبه داوطلب و رتبه آخرین نفر قبولی در نظر گرفته شود. به‌عنوان‌مثال برای رشته‌ها پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه‌ها به تیپ یک، دو و سه طبقه‌بندی می‌شوند و یا دانشگاه‌های غیرانتفاعی از مؤسسات غیرانتفاعی اعتبار بالاتری دارند و حتی دانشگاه‌های غیرانتفاعی دارای سطح‌بندی هستند که برای انتخاب این دانشگاه‌ها باید دقت بیشتری صورت گیرد.

✅ همچنین برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور دارند نیز نوع دانشگاه تأثیر مستقیم دارد. دانشگاه‌ها دارای سه رده بندی هستند:
🔸مورد تائید دانشگاه یا وزارت علوم کشور مقصد است.
🔸به‌صورت مشروط مورد تائید دانشگاه یا وزارت علوم کشور مقصد است و بعد از استعلام دانشگاه مشخص می‌شود.
🔸مورد تائید دانشگاه یا وزارت علوم کشور مقصد نیست.

همچنین داوطلبان انتخاب رشته کنکور سراسری باید به شرایط رشته‌ها مانند تعهد خدمت، بومی پذیری نیز توجه داشته باشند. این نوع دانشگاه‌ها یا درواقع سهمیه‌ها شانس داوطلب را برای قبولی افزایش می‌دهد و ورود به بازار کار قطعی است؛ اما بعد از اتمام دوره تحصیل باید تا اتمام سنوات تعهد خدمت در منطقه مشخص‌شده مشغول به کار باشد و حتی در برخی موارد اجازه ادامه تحصیل نیز ندارد.

توجه داشته باشید در انتخاب رشته کنکور سراسری رشته به دانشگاه ارجحیت دارد. تحصیل در رشته بهتر در دانشگاه ضعیف‌تر مناسب‌تر از تحصیل در رشته ضعیف اما در دانشگاهی عالی است.

انتخاب رشته کنکور سراسری بر اساس شرایط تحصیل در دانشگاه

داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه‌های متنوعی را ادامه تحصیل می‌توانند انتخاب کنند. دانشگاه‌ها ازنظر شهریه، حضور در کلاس، سطح علمی و … دارای شرایط مختلفی هستند که در این بخش توضیحات کلی در ارتباط با دانشگاه‌ها و شرایط انتخاب آن‌ها ارائه می‌شود.

  1. دانشگاه‌های دولتی: دانشگاه‌های دولتی یا سراسری در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، نیمه‌حضوری و پردیس خودگردان پذیرش دانشجو دارند. در دوره روزانه دانشجو از پرداخت شهریه معاف است اما باید بعد از اتمام دوره تحصیل متناسب بازمان تحصیل در ارگان‌های دولتی مشغول به کار شوند یا برای آزادسازی مدرک، هزینه تحصیل را به دانشگاه پرداخت کنند. در دوره‌های نوبت دوم یا شبانه دانشجو هزینه تحصیل را پرداخت می‌کند و کلاس‌ها با دوره روزانه برگزار می‌شود و در مدرک نیز دوره شبانه قید نمی‌شود. شهریه دوره‌های نوبت دوم برای رشته‌های انسانی حدود 800 و برای رشته‌های مهندسی و تجربی حدود 1300 برای هر ترم است.
  2. پردیس‌های خودگردان: برخی از دانشگاه‌های دولتی برای جذب بیشتر دانشجو در واحدهای پردیس خودگردان با شهریه بالا پذیرش دانشجو دارند. کلاس‌های این نوع دانشگاه از واحدهای اصلی جداست و در مدرک تحصیلی نیز عبارت پردیس خودگردان قید می‌شود. همچنین اساتید این دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های دولتی هستند. شهریه این نوع دانشگاه برای رشته‌های انسانی حدود 8 میلیون و برای رشته‌های تجربی و فنی مهندسی حدود 11 میلیون است؛ و برای رشته‌های پزشکی دندان و دارو حدود ترمی 17 میلیون به‌صورت میانگین است.
  3. دانشگاه آزاد: دانشگاه آزاد بعد از دانشگاه‌های سراسری پرطرفدارترین گزینه برای انتخاب رشته داوطلبان است. در سال‌های اخیر پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد از طریق کنکور سراسری انجام می‌شود اما انتخاب رشته ‌این دانشگاه به‌صورت جداگانه صورت می‌پذیرد. شهریه دانشگاه آزاد برای رشته های انسانی حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان و برای رشته های فنی مهندسی و تجربی به صورت میانگین دو میلیون تومان است.
  4. دانشگاه غیرانتفاعی: تحصیل در دانشگاه‌های غیرانتفاعی با پرداخت شهریه امکان‌پذیر است و داوطلبان می‌توانند در دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی ادامه تحصیل دهند. قوانین حضور در کلاس مانند دانشگاه‌های دولتی اجباری است و امتحان پایان‌ترم نیز توسط اساتید برگزار می‌شود و به نسبت دانشگاه پیام نور گذراندن واحدهای تحصیلی راحت‌تر است. شهریه دانشگاه غیر انتفاعی برای رشته‌های انسانی  یک‌میلیون تومان تا یک میلیون و هشتصد برای رشته‌های فنی و تجربی بین 1.5 میلیون تا 2 میلیون تومان برای هر ترم متغیر است.
  5. دانشگاه پیام نور: در دانشگاه پیام نور بسته به رشته، دروس به‌صورت کلاس محور و دانشجو محور برگزار می‌شود و برخی از دروس خود خوان تعریف‌شده و کلاس ندارند. حضور در کلاس اجباری نیست اما دانشجویانی که در کلاس و فعالیت‌های درسی شرکت داشته باشند می‌توانند از نمره فعالیت کلاسی استفاده کنند و دروس را راحت‌تر و با نمره بالاتر پاس کنند. امتحانات در دانشگاه پیام نور به‌صورت تستی و کشوری برگزار می‌شود و معمولاً کل کتاب موردسنجش قرار می‌گیرد و پاس کردن دروس به نسبت سایر دانشگاه‌ها مشکل تر است. شهریه دانشگاه پیام نور برای رشته‌های انسانی بین 900 تا 1300 هزار تومان برای هر ترم و برای رشته‌های فنی مهندسی تا 1500 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد انتخاب رشته
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

گام چهارم انتخاب رشته تضمینی: چیدن رشته ها در فرم انتخاب رشته

بعد از شناخت کافی در مورد دانشگاه‌ها و رشته تحصیلی، چیدمان رشته‌ها مرحله نهایی برای انتخاب رشته کنکور سراسری است. بر اساس رتبه کسب‌شده و همچنین رتبه آخرین نفر قبولی رشته موردعلاقه افراد باید چهار نوع انتخاب در نظر داشته باشند:

☑️ انتخاب‌های رویایی: که شانس قبولی در آن‌ها خیلی پایین است

☑️ انتخاب‌های خوش‌بینانه: انتخاب‌هایی که شانس قبولی در آن‌ها کم است

☑️ انتخاب‌های منطقی: گزینه‌هایی که احتمال قبولی در آن‌ها زیاد است

☑️ انتخاب‌های بدبینانه: انتخاب‌هایی که صد در صد قبول می‌شوید.

انتخاب رشته تضمینی

برای در نظر گرفتن همه شرایط برای داشتن انتخاب رشته کنکور سراسری مناسب بهتر است از 150 انتخاب حدود 10 رشته انتخاب رؤیایی باشد. حدود 50 رشته شامل گزینه‌های خوش‌بینانه، 70 رشته منطقی و درنهایت 20 انتخاب هم برای حالت‌های بدبینانه در نظر داشته باشید.

✔️  برای چیدمان رشته ها حتماً به نکات زیر توجه کنید:

✅ انتخاب اول یا آخر برای رشته موردنظر در لیست انتخاب رشته کنکور سراسری تأثیری در قبولی ندارد و چیدمان صرفاً باید بر اساس علاقه و استعداد باشد.

✅ در صورت قبولی در رشته‌ها دوره روزانه شما کنکور سال آینده را از دست خواهید داد. پس در انتخاب رشته‌های این دوره دقت کنید.

✅ رشته تحصیلی به دانشگاه محل تحصیل ارجحیت دارد.

✅ امکانات رفاهی دانشگاه‌ها مثل شرایط سلف‌سرویس و خوابگاه دانشجویی در نظر داشته باشید.

✅ برای چیدمان حتماً از مشاوران خبره انتخاب رشته کنکور مشورت بگیرید.

مهمترین مرحله کنکور مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری است. چرا که شما خوب یا بد کنکور را پشت سر گذاشته و مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شده اید. حال بایستی با توجه به رتبه ای که در کنکور سراسری 1402 کسب کرده اید، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. چه بسیار داوطلبانی که سال های گذشته با وجود کسب رتبه های خوب، به دلیل یک اشتباه در چینش کد رشته محل ها شانس پذیرش در رشته یا دانشگاه بهتر را از دست داده اند و حال هیچ راه برگشتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در انتخاب رشته کنکور سراسری
بیشتر بخوانید: درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کنکور
بیشتر بخوانید: آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته

 

در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید از خدمات سامانه ندای مشاور استفاده کنید. همچنین برای دانلود فایل pdf این مطلب روی انتخاب رشته تضمینی تلفنی کلیک کنید.

انتخاب رشته تضمینی تلفنی

انتخاب رشته تضمینی تلفنی

برچسب ها

انتخاب رشته تضمینی تلفنی مشاوره انتخاب رشته آنلاین شماره مشاوره انتخاب رشته تلفنی مشاوره انتخاب رشته رایگان مراکز انتخاب رشته تلفنی انتخاب رشته تضميني كنكور انتخاب رشته تضمینی

انتخاب رشته,انتخاب رشته تضمینی,انتخاب رشته تضمینی تلفنی , مشاوره انتخاب رشته آنلاین , شماره مشاوره انتخاب رشته تلفنی , مشاوره انتخاب رشته رایگان , مراکز انتخاب رشته تلفنی , انتخاب رشته تضميني كنكور ,انتخاب رشته تضمینی

در صورت نیاز به مشاوره درباره:

انتخاب رشته تضمینی تلفنی

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید.

909-907-1375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل